Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Må bli Deila-Fawk i så fall. Ikke noe InDeila her i gården. Nja -hva med Deilig-Fawk? Daily-Fawk? Mange muligheter 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Virker som du har vært uheldig med gruppen ja, valgte dere selv, eller ble du plassert med noen? Jeg har heldigvis alltid vært heldig og kommet på gruppe hvor Ale jobber like mye og bidrar. Vi valgte selv. Burde nok valgt noen andre, men siden det er valgfag nå, så var det ikke så mange alternativer. Men har funnet ny gruppe til høsten allerede, så jeg bare gjør det best mulig for meg selv nå, så prøver jeg å bruke minst mulig energi på alt annet som er rot. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (9 minutter siden): Leser mellom linjene her at De ikke er 100% fornøyd med den gruppe. Dyktig av meg. Eg elske den. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Nja -hva med Deilig-Fawk? Daily-Fawk? Mange muligheter Daily-Fawk hadde vært fint. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Jau, men sjølsakt! Eg er på denner gruppe med hanner Yiddo til hausten! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eg elske den. Har dere plass til en gratispassasjer til? Eller er det i seneste laget? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Hva er deres favorit ingrediens på pizzaen? For min del er det helt klart prympironi, eller for eksempel chorizo/salami. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har dere plass til en gratispassasjer til? Eller er det i seneste laget? 12 dager til eksamen leveres inn. Her er det plass til alle. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Daily-Fawk hadde vært fint. -Puling er oppskrytt -Er puling oppskrytt? -Ja, man blir veldig fort lei puling. Elling og Kjell Bjarne der altså Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Hva er deres favorit ingrediens på pizzaen? For min del er det helt klart prympironi, eller for eksempel chorizo/salami. OSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST! Og biff. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): 12 dager til eksamen leveres inn. Her er det plass til alle. Veldig sosialistisk av Dykkan. Eg er med! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Mengder av ananas, kjøttdeig, løk, skinke, biffkjøtt og ekstra ozt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 https://www.nrk.no/norge/norsk-forsker-skaper-strid-om-virusets-opphav_-_-dette-viruset-har-ikke-en-naturlig-opprinnelse-1.15043634 Tanker? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Eg elsker med tråden nå Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/norsk-forsker-skaper-strid-om-virusets-opphav_-_-dette-viruset-har-ikke-en-naturlig-opprinnelse-1.15043634 Tanker? Man blir ikke overrasket. Men det er mange teorier ute og går. Leste bare overskriften, for jeg lager middag, men er det noen gode argumenter i teksten? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): for jeg lager middag, Jeg også! Utrolig! Prøver en helt ny rett jeg ikke har laget før, biffstrimler ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg også! Utrolig! Prøver en helt ny rett jeg ikke har laget før, biffstrimler ? Jeg lager klassikeren pasta med bearnaise over. Med gastromat som spisser smaken, så blir det himmelsk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (6 minutter siden): Tanker? Konspirasjonsteorier og møkk, dette viruset er så utrolig at dette ikke kan komme "fra naturen" ? Bullshit! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): gastromat Jeg bruker piffi Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg bruker piffi Den er vel ikke så verst, men altfor lenge siden jeg har smakt den, så jeg skal ikke uttale meg skråsikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg