Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, Deila said:

Nå vet ikke jeg hvilken mobil du hadde tidligere, men det hender i hvert fall at du havner lenger frem på kartet enn der du er. Da er det bare å trykke på "sentrer kartet" så er du tilbake. 

At strekene endret seg og at man måtte holde mobilen en viss retning osv høres helt syra ut, eller at man er på en skikkelig snurr. Men mulig du hadde en gammel modell? 

Hadde Samsung S5 for inntil 2 mnd siden. Fungerte greit for mitt behov, men begynte å bli treg. Mulig den var på syre da jeg brukte gps, men mest trolig hadde den fått corona.

Investerte derfor i en OnePlus 7 Pro, og den er helt sjef.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (19 minutter siden):

Jaja, ikke noe problem. Jeg er egentlig bare mest interessert i å få trafikk inn. Han ene nissen fant ut at han hadde lyst til at vi skulle analysere nettbutikken og trafikken til den avsluttende eksamenen. Men å løfte en finger for å få trafikk dit? Neh, det gidder vi ikke. Haha, sånn har det vært i tre uker nå. JEG GLEDER MEG TIL FERIE. 

Leser mellom linjene her at De ikke er 100% fornøyd med den gruppe. Dyktig av meg.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (26 minutter siden):

Jaja, ikke noe problem. Jeg er egentlig bare mest interessert i å få trafikk inn. Han ene nissen fant ut at han hadde lyst til at vi skulle analysere nettbutikken og trafikken til den avsluttende eksamenen. Men å løfte en finger for å få trafikk dit? Neh, det gidder vi ikke. Haha, sånn har det vært i tre uker nå. JEG GLEDER MEG TIL FERIE. 

Virker som du har vært uheldig med gruppen ja, valgte dere selv, eller ble du plassert med noen? Jeg har heldigvis alltid vært heldig og kommet på gruppe hvor Ale jobber like mye og bidrar. 

Gratis-pasasjerer er noe herk forøvrig! Så har hørt mange skrekkhistorier der med folk som ikke bidrar en shit. Ingen som vil være på gruppe med dem senere heller. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...