SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 8 minutes ago, Deila said: Nå vet ikke jeg hvilken mobil du hadde tidligere, men det hender i hvert fall at du havner lenger frem på kartet enn der du er. Da er det bare å trykke på "sentrer kartet" så er du tilbake. At strekene endret seg og at man måtte holde mobilen en viss retning osv høres helt syra ut, eller at man er på en skikkelig snurr. Men mulig du hadde en gammel modell? Hadde Samsung S5 for inntil 2 mnd siden. Fungerte greit for mitt behov, men begynte å bli treg. Mulig den var på syre da jeg brukte gps, men mest trolig hadde den fått corona. Investerte derfor i en OnePlus 7 Pro, og den er helt sjef. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Blir pizza til middag i dag også: Flott, Ale! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ale! Interessant, meget interessant. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Karl Reverud er en legende. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Jau, eg e Ale og Ale e meg. Vi lure dere alle sammen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Har dere forresten prøvd pizza på pizza? Høres veldig nam ut! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Eg e ein pizza på pizzaen til pizzaen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Har dere forresten prøvd pizza på pizza? Høres veldig nam ut! Pleier å spise pizza på pizza med ananas i mellom. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Har dere forresten prøvd pizza på pizza? Høres veldig nam ut! Det kalles Calzone Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Yiddo10 skrev (19 minutter siden): Jaja, ikke noe problem. Jeg er egentlig bare mest interessert i å få trafikk inn. Han ene nissen fant ut at han hadde lyst til at vi skulle analysere nettbutikken og trafikken til den avsluttende eksamenen. Men å løfte en finger for å få trafikk dit? Neh, det gidder vi ikke. Haha, sånn har det vært i tre uker nå. JEG GLEDER MEG TIL FERIE. Leser mellom linjene her at De ikke er 100% fornøyd med den gruppe. Dyktig av meg. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Det kalles Calzone Basse er uenig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 lsklars skrev (6 minutter siden): Karl Reverud er en legende. Trodde først det sto Burt Reynolds. Da var jeg en stakket stund enig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Leser mellom linjene her at De ikke er 100% fornøyd med den gruppe. Dyktig av meg. Mhm -jeg fikk også en bitteliten mistanke om at dette ikke gikk helt silkemykt Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Fawk. InDeilaWeFawk? Litt forvirret her nå Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Yiddo10 skrev (26 minutter siden): Jaja, ikke noe problem. Jeg er egentlig bare mest interessert i å få trafikk inn. Han ene nissen fant ut at han hadde lyst til at vi skulle analysere nettbutikken og trafikken til den avsluttende eksamenen. Men å løfte en finger for å få trafikk dit? Neh, det gidder vi ikke. Haha, sånn har det vært i tre uker nå. JEG GLEDER MEG TIL FERIE. Virker som du har vært uheldig med gruppen ja, valgte dere selv, eller ble du plassert med noen? Jeg har heldigvis alltid vært heldig og kommet på gruppe hvor Ale jobber like mye og bidrar. Gratis-pasasjerer er noe herk forøvrig! Så har hørt mange skrekkhistorier der med folk som ikke bidrar en shit. Ingen som vil være på gruppe med dem senere heller. Endret 7. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): InDeilaWeFawk? Litt forvirret her nå Må bli Deila-Fawk i så fall. Ikke noe InDeila her i gården. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 6 minutes ago, lsklars said: Basse er uenig. Han har ikke stemmerett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg