Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

SirOwen skrev (1 minutt siden):

Kanskje ikke tempoet, men den totale avstanden man går. Blir litt sirkler her og der..

Dette fikk meg til å tenke på en bar-til-bar runde på fyllatur med noen kompiser i Bergen. Hvor jeg skulle styre google-maps.. Det ble mye"vi må snu gutta" og det ble bare verre og verre utover kvelden/natten. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Deila said:

Dette fikk meg til å tenke på en bar-til-bar runde på fyllatur med noen kompiser i Bergen. Hvor jeg skulle styre google-maps.. Det ble mye"vi må snu gutta" og det ble bare verre og verre utover kvelden/natten. 

Hehe, har prøvd å navigere til fots etter Google Maps edru, og det er ikke bare bare. Så kan tenke meg hvordan det blir når man har bikket 3 i promille, ja :D 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en festlig kveld! Du våknet vel med gnagsår og skallebank?

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en festlig kveld! Du våknet vel med gnagsår og skallebank?

Ikke gnagesår som jeg kan huske, men kan krysse av på skallebank. Liker utelivet i Bergen veldig godt egentlig, i tillegg slipper man inngangspenger i døren mange steder! Her i Oslo er det jo inngangspenger uansett hvor man skal, så det blir at man holder seg på et utested hele kvelden som regel. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (5 minutter siden):

Hehe, har prøvd å navigere til fots etter Google Maps edru, og det er ikke bare bare. Så kan tenke meg hvordan det blir når man har bikket 3 i promille, ja :D 

Navigere edru er null problem! Det gjør jeg stadig vekk her i Oslo når jeg skal på en ny plass eller et sted jeg ikke har vært. Men i fylla derimot ble det mye krøll! Tror ikke jeg får lov til å styre maps neste fyllatur.. Blir fortsatt mobbet etter den kvelden hehee. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
1 minute ago, Deila said:

Navigere edru er null problem!

Mulig min gps på min forrige mobil var helt ape, men plutselig endret strekene seg, og jeg måtte holde mobilen en viss retning for å ikke komme ut av kurs. Skal teste det på min nye mobil asap.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Skal du legge trusene dine på hylla? Eventuelt på hyllen?

Vurderte "hyllen" fortløpende siden dei på det glade vestland er så glad i endingen. Kom imidlertid på at mange på oslos vestkant er glade i det samme, så da droppet jeg det. Men over til ditt spørsmål; trusene skal rammes inn og henges over tv-en.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...