Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Den med Wesley Snipes og Dennis Hopper, eller blander jeg det med ei anna Snipes action-film?

Snipes og Gary Busey, Dennis heter rett nok Hopper men han hopper ikke i denne

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Snipes og Gary Busey, Dennis heter rett nok Hopper men han hopper ikke i denne

Ah, tenkte nok på Boiling Point, ei seinere Snipes action film, men han kom jo med mye interessant på den tiden. I natt så jeg han i Demolition Man (1993) med Stallone, meget severdig og underholdende action/sci-fi, nesten litt skremmende hvor mye den tok fremtiden på kornet den gang, får bare håpe ikke fremtidens sex og underholdningsbransje vil lide samme skjebne som den som møter oss i det "utopiske" år 2032 og San Angeles by.

All moro = FY!!!!

Men bøter for politisk ukorrekthet er meget utmerket erstatning for dopapir, og rotte-burgere skal visstnok være ei skikkelig delikatesse, bare spør Sly Stallone.

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Behagelig her ikke sant?

Ser nå at firmaet sikkert er nedlagt, finner det ikke, men det var et firma som het det i sin tid. Tenkte jeg skulle prøve på litt humor, men det gikk så der ...

Beklager.

Lenke til kommentar

J.K. Rowling i hardt vært, hun er visstnok ei Trance-hater i følge Dagbladet. 

Dama burde for lengst gått ut og beklaget seg for at hun stjal alt av ideer fra mesterverket Troll (1985), hvor Harry Potter Senior og Junior gjør sin uforglemmelige inntreden i filmens verden. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...