Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): fallskjermhopping.... Den med Wesley Snipes og Dennis Hopper, eller blander jeg det med ei anna Snipes action-film? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Nå er du ute å sykler igjen, Igjen, hva behager? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Som det koker i thread. Imponerende! Bare å fyre opp pipa eller hva du kaller den Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (1 time siden): Er De veldig begeistret for havets frukter? Jepp. Ble 12 krabber denne gang. Vannet koker. Torsk på 6,6 kg i går, ca. 25-30 kg. til sammen. Ferskfisk, øl og akevitt. Snasent. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Den med Wesley Snipes og Dennis Hopper, eller blander jeg det med ei anna Snipes action-film? Snipes og Gary Busey, Dennis heter rett nok Hopper men han hopper ikke i denne 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Torsk på 6,6 kg i går Flotte saker! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Igjen, hva behager? Behagelig her ikke sant? Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Bare å fyre opp pipa eller hva du kaller den Vaporizeren ? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (3 minutter siden): Snipes og Gary Busey, Dennis heter rett nok Hopper men han hopper ikke i denne Ah, tenkte nok på Boiling Point, ei seinere Snipes action film, men han kom jo med mye interessant på den tiden. I natt så jeg han i Demolition Man (1993) med Stallone, meget severdig og underholdende action/sci-fi, nesten litt skremmende hvor mye den tok fremtiden på kornet den gang, får bare håpe ikke fremtidens sex og underholdningsbransje vil lide samme skjebne som den som møter oss i det "utopiske" år 2032 og San Angeles by. All moro = FY!!!! Men bøter for politisk ukorrekthet er meget utmerket erstatning for dopapir, og rotte-burgere skal visstnok være ei skikkelig delikatesse, bare spør Sly Stallone. Endret 7. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 20 minutes ago, dengelgen said: Månestråle var hottere Vil si det kommer an på dagsformen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 T minus 69 and counting. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Vil si det kommer an på dagsformen. På henne eller deg? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Behagelig her ikke sant? Ser nå at firmaet sikkert er nedlagt, finner det ikke, men det var et firma som het det i sin tid. Tenkte jeg skulle prøve på litt humor, men det gikk så der ... Beklager. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): 69 Spoiler Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 3 minutes ago, dengelgen said: På henne eller deg? Meg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, Frank.N.Steen said: Hide contents Ante meg at noen ville suge seg fast i nettopp det tallet, men trodde ikke det ville bli deg ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Meg. Du får godsnakke litt med Tinka, så er Månestråle din ? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): i nettopp det tallet, men trodde ikke det ville bli deg Forsøkte med samme gif for et par dager siden, da ei "Anna" som spammet ned trådene med noe 69 sex greier, men så forsvant jo alt sammen, og gifen føltes plutselig helt uten liv og mening. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (Akkurat nå): "Anna" Hun var innom Off-topic på VGD for noen måneder siden, så det var et hyggelig gjensyn ? 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 J.K. Rowling i hardt vært, hun er visstnok ei Trance-hater i følge Dagbladet. Dama burde for lengst gått ut og beklaget seg for at hun stjal alt av ideer fra mesterverket Troll (1985), hvor Harry Potter Senior og Junior gjør sin uforglemmelige inntreden i filmens verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg