Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): VÅGSTGIV,LOD! (''Viktig å glede seg til Granca i vinter, Lars og Deng'', for dere som ikke skjønte det!) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Angående hushaier, har du sett denne, Frank? Hushaien er norsk tittel 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Coronatråden i ferd med å bli spist opp av Off-topic VÅKS. Interessant. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Coronatråden i ferd med å bli spist opp av Off-topic VÅKS. Interessant. VÅKS lives matters! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Poste noen gifer slik at vi tar igjen Corona-thread: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Ho minner meg om Sara Hot som jeg pleide å møte i Oslo. Fra Brasil, så kommer sikkert aldri til å se henne igjen. Det gjør meg så sad at jeg får lyst til å gråte ??? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Hypnotisert av Mr.Fawks gif! 2 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Sara Hot Flott navn! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Husker dere Sala Palmer? Hun var Hot. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Husker dere Sala Palmer? Hun var Hot. Månestråle var hottere Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Radovan skrev (21 minutter siden): men imitasjonene slo ikke an Troma Studios hadde jo et greit forsøk, da via The Toxic Crusaders, men blei visst stoppa i retten på tidlig 90-tallet. Husker selv et par av actionfigurene og en eller to gratis tegneserieblader, og hadde ungene visst at de var basert på den super-voldelige filmen The Toxic Avenger (1984), da ville de jo løpt ned leketøysforretningene, men denne runden tapte altså LLoyd Kaufman og Troma, og visstnok ei nederlag som gjør han vondt enda, særlig med tanke på at de ikke fikk ta del i det store økonomiske kakestykket av populære leketøys merker for barn og unge. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (18 minutter siden): Hushaien er norsk tittel Den har gått meg fullstendig hus og hai forbi, men virker som ei artig film, hvert fall fra en tid hvor Pesci var i form, og fikk litt lyst til å sen den du dro frem her. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Radovan skrev (27 minutter siden): Må vel ut kjøpe meg noe middag , synd peppes er stengt Du får prøve ut ei Turtles variant, og sørge for at den kommer frem i tide, hvis ikke blir det verst for pizza-budet: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Bleh. Ho var lett å prate med, fantastiske pupper, en rumpe ut av en annen verden, likte å bli slikket både foran og bak. Kjipt å tenke på at jeg sannsynligvis aldri får se henne igjen ? Tiden vil vise. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Den har gått meg fullstendig hus og hai forbi, men virker som ei artig film, hvert fall fra en tid hvor Pesci var i form, og fikk litt lyst til å sen den du dro frem her. Er kanskje et bevis på at han klarer ikke å bære en film alene. Fikk tips om denne fra We Hate Movies, en soleklar favoritt i podcast-verden. Du må høre på episoden Drop zone, en fin film å gjøre narr av. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Du må høre på episoden Drop zone, en fin film å gjøre narr av. Lite teit å lage film om et nettbasert elektronikk firma da ... Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (4 minutter siden): Er kanskje et bevis på at han klarer ikke å bære en film alene. Fikk tips om denne fra We Hate Movies, en soleklar favoritt i podcast-verden. Du må høre på episoden Drop zone, en fin film å gjøre narr av. Ble nok ei smule tøft å følge opp liten-sinna og meget voldelige mann mafia-rollene folk flest kjente ham som, det eller den lille-sinte og komiske mannen fra Lethal Weapon og Home Alone seriene, så når han da prøvde seg på mer "seriøse" hovedroller, tja, mulig det slo ut ganske feil. Men, jeg husker med en viss nostalgisk hygge, at jeg så filmen Gone Fishing med Danny Glover og Pesci på kino i 1997, dessverre kunne ikke all verdens søte nostalgi redde denne ved senere besøk. Endret 7. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Lite teit å lage film om et nettbasert elektronikk firma da ... Nå er du ute å sykler igjen, det er en teit film ja men det handler om fallskjermhopping.... Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Som det koker i thread. Imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg