Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Radovan skrev (21 minutter siden):

men imitasjonene slo ikke an

Troma Studios hadde jo et greit forsøk, da via The Toxic Crusaders, men blei visst stoppa i retten på tidlig 90-tallet. Husker selv et par av actionfigurene og en eller to gratis tegneserieblader, og hadde ungene visst at de var basert på den super-voldelige filmen The Toxic Avenger (1984), da ville de jo løpt ned leketøysforretningene, men denne runden tapte altså LLoyd Kaufman og Troma, og visstnok ei nederlag som gjør han vondt enda, særlig med tanke på at de ikke fikk ta del i det store økonomiske kakestykket av populære leketøys merker for barn og unge.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Den har gått meg fullstendig hus og hai forbi, men virker som ei artig film, hvert fall fra en tid hvor Pesci var i form, og fikk litt lyst til å sen den du dro frem her. 

Er kanskje et bevis på at han klarer ikke å bære en film alene. Fikk tips om denne fra We Hate Movies, en soleklar favoritt i podcast-verden. Du må høre på episoden Drop zone, en fin film å gjøre narr av. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Er kanskje et bevis på at han klarer ikke å bære en film alene. Fikk tips om denne fra We Hate Movies, en soleklar favoritt i podcast-verden. Du må høre på episoden Drop zone, en fin film å gjøre narr av. 

Ble nok ei smule tøft å følge opp liten-sinna og meget voldelige mann mafia-rollene folk flest kjente ham som, det eller den lille-sinte og komiske mannen fra Lethal Weapon og Home Alone seriene, så når han da prøvde seg på mer "seriøse" hovedroller, tja, mulig det slo ut ganske feil. 

Men, jeg husker med en viss nostalgisk hygge, at jeg så filmen Gone Fishing med Danny Glover og Pesci på kino i 1997, dessverre kunne ikke all verdens søte nostalgi redde denne ved senere besøk. 

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...