Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Unnskyld meg men orgie med en kompis? Ost, druer og kjeks? Hallo i luken! Sprenger gayskalaen!!! Enig. Uhørt. Er ikke mer enn to ganger i uka, da. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Basse kakler med seg selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Basse kakler med seg selv. La han bare holde på! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Nei, skal en få på seg ei bukse og dra å kjøpe snus da? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Apropos film: Jeg skal aldri se ''The Peanut Butter Falcon''. Heller en film for filantrop-elgen. Brannfakkel? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, skal en få på seg ei bukse og dra å kjøpe snus da? På en søndag? Amatørmessig å ikke bunkre før en helg! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): På en søndag? Amatørmessig å ikke bunkre før en helg! Jeg har mine grunner deng! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Heller en film for filantrop-elgen. Brannfakkel? Neppe en film for meg, se heller "Sling Blade" eller "What's Eating Gilbert Grape" 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jeg har mine grunner deng! Må man lese mellom linjene her? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Stormoen33 skrev (12 minutter siden): fora Flott at du skriver det. Mange ville skrevet forum, også i flertall. Et faktum, flere fakta Et kollo, flere kolli (ja, faktisk!) En konto, flere konti En solo, flere soli (om musikk) En risiko, flere risiki Et tempo, flere tempi Dette var alt for i dag fra språkavdelingen. Takk for oppmerksomheten. Endret 7. juni 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Må man lese mellom linjene her? Nei, jeg tror ikke det er så lett. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Sling Blade" eller "What's Eating Gilbert Grape Sett! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (2 minutter siden): n risiko, flere risiki Et tempo, flere tempi Dette blir jo ALDRI brukt, husker Bård og Harald tullet med risiki men tempi var ukjent. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 En prymp, flere prympi Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 T minus 133 and counting. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Dette blir jo ALDRI brukt, husker Bård og Harald tullet med risiki men tempi var ukjent. Korrekt. Det er derfor jeg føler meg nødsaget til å opplyse om slikt i tide og (mest) utide. Kan dukke opp i en quiz, vet De. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 lsklars skrev (3 minutter siden): En prymp, flere prympi På norsk og samisk blir dette korrekt. På latin er forøvrig flertallsordet her ''prympii''. Jamfør Pompeii og Hawaii. Ikke mange vet dette. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Uvirkelige språkkunnskaper her nå! Har du studert latin, Granca? Endret 7. juni 2020 av dengelgen 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Uvirkelige språkkunnskaper her nå! Har du studert latin, Granca? Nei. Har tatt dette på fritiden. Vita brevis est! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Og for dere som har glemt noe av engelsken: Her er et gjensyn med en flott språforsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg