SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 12 minutes ago, dengelgen said: Ser på dette i morgen, natta Owen! G' night. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 “It seems like... I shit my pants. sunglasses YEEEEAAAAAAAHHHHHHHHHH We found prostitutes in the back of this wrecked uhaul. Witnesses say that the driver ran away on foot as fast as he could after the crash. Horatio: well I guess, in more ways than one, he was........ hauling ass. Yeaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!! Everybody knows those sunglasses goes on. It's go time. Classic. Tja, kommentar seksjonen i den David Caruso videoen, vel, lenge siden man har fått seg en såpass god latter, neste bare gull å finne, og såvidt kommet meg gjennom de nyeste innleggene. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Hadde ikke du lagt deg? Nei, det var du. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Det er bra dere koser dere. Det er jeg veldig glad for. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): G' night. Jeg skal ikke legge meg, skal du? Du må vel dusje først ;D Og hadde som sagt likt å sett det lageret med snacks du har -har du egen comtainer eller noe? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Har havnet i en legge-seg-duell med Owen, hallo i luken! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Kvalitet. Sesong 1-3 er favorittene, men ja, ei meget god serie, og der Richard Harrow og Van Alden ble tidlig ut favoritter. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Jeg skal ikke legge meg, skal du? Du må vel dusje først ;D Og hadde som sagt likt å sett det lageret med snacks du har -har du egen comtainer eller noe? Legger meg sjelden før halv fire. Og ja, jeg MÅ dusje i natt, ettersom jeg har vasket sengetøyet. Heldigvis intet lager med snacks, men liker å prøve ut varianter jeg ikke har testet før. Og fremfor alt: VÅKS Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Just now, dengelgen said: hallo i luken! ©™ Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 HDG HDG HDG HDG HDG 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 God morgen trådtreller og trådsneller©™ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Cpoy and paste fungerte -er avhengig av at du Owen poster det før meg hehe Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Vi klarer vel 18400 før vi legger oss? Minst! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 4 minutes ago, dengelgen said: er avhengig av at du Owen poster det før meg hehe Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 T minus 152 and counting. Dette er i boks før hanen galer mandag morgen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): T minus 152 and counting. Dette er i boks før hanen galer mandag morgen. Veldig lite aktivitet her på dagtid da -hadde vært veldig kult om alle poster "det vanlige" slik som værmeldinger, hva som spises og drikkes osv osv og en hel haug med gifer selvfølgelig!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 5 minutes ago, dengelgen said: Veldig lite aktivitet her på dagtid da -hadde vært veldig kult om alle poster "det vanlige" slik som værmeldinger, hva som spises og drikkes osv osv og en hel haug med gifer selvfølgelig!! Enig, men det kommer nok, når "stammen" har blitt lei av å henge i OT på den andre siden. Sakte, men sikkert kommer det til å øke her når folk har blitt vant til layout osv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Enig, men det kommer nok, når "stammen" har blitt lei av å henge i OT på den andre siden. Sakte, men sikkert kommer det til å øke her når folk har blitt vant til layout osv. Jo kanskje det, men hjelper på om noen poster litt tidlig på dagen, etter at jeg postet her (om Mudin avløpsåpner av alle ting) rant det inn med folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg