Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (3 minutter siden):

fulgte den serien litt men ble lit oppatt og oppatt

Ja, vet ikke hvor mange sesonger, spin-offs, tv-filmer osv de har greid å klemme ut av den originale serien, men hender jeg sveiper innom på kveldstid å får med en episode, er noe koselig å se slike politi-krim serier ei gang i blant. Og har lagt merke til at en del fra OZ (1997-2003) har tatt turen innom Law and Order, både han som spilte en av de irske brødrene og Beechers kjæreste er de man har støtt på der, samt at han nazi-fyren tror jeg også var i en part gjeste episoder.

dengelgen skrev (5 minutter siden):

Jayne Mansfield's car med Billy Bob Thornton? En liten "hidden gem" der altså.....

Er Robert Duvall med? I så fall har jeg nok sett noe av den, men aldri hele, og virket utifra det lille man jo fikk med seg, som ei interessant film. 

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden):

OZ (1997-2003)

Ja det var en gledelig overraskelse, han som spilte prest/pastor også. 
OZ har jeg på på en samleboks -kanskje klar for et gjensyn med den snart.
Det jeg ikke liker med Law and Order er at alle står litt i bakgrunnen og tar ett skritt fram når det er deres replikk, skjer gang på gang! 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Det jeg ikke liker med Law and Order er at alle står litt i bakgrunnen og tar ett skritt fram når det er deres replikk, skjer gang på gang!

Skal huske på det, neste gang det går på tven, og mulig det blir en ny favoritt detalj å følge med på, litt som med David Caruso og "sunglasses on, sunglasses off" etterfulgt av ei latterlig one-liner, og så rett inn rocke-brølet til Roger Daltreys vokal. Bare ei helt ordinær arbeidsdag for Miami politiet.

dengelgen skrev (2 minutter siden):

OZ har jeg på på en samleboks -kanskje klar for et gjensyn med den snart.

Meget bra serie og hyggelig å se at flere av skuespillerne tok veien over i andre HBO serier, og deriblant også Boardwalk Empire.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Hva er nattens snacks?

Litt sent å begynne med noe nytt nå vel, har en tom Pops-pose og en tom boks med Urge ved siden av meg her. Pops-posen var ikke full da jeg begynte på den i natt vel og merke......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...