Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Radovan skrev (1 minutt siden):

30 jubileum fortsetter

Wow, hvor kom den fra? Herlig hvordan barndomsminnene bare kom rett i fleisen så fort man hørte de første sekundene av åpnings themet. Får se denne ei anna dag, for rekker det ikke i natt, men meget lovende og takker for at du la ut videoen. 

Judith Hoag er stadig like flott. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
dengelgen skrev (10 minutter siden):

Har ikke det gått i 40 år?

Så lenge , neppe.......tror siden '89 ?

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Etter å ha sett The Love Guru ga jeg opp den mannen

Har ofte sett den ligge i utallige bruktsjapper, knapt 5-10 kroner for filmen, men av en eller annen grunn aldri plukket med meg hjem. 

Synes han gjorde seg aller best i Austin Powers 2 eller The Spy Who Shagged Me, men hvem prøver jeg å lure? Er jo selvsagt Heather Graham som gjør seg best der, og hovedgrunn til at filmen er såpass godt likt.

Ble visst aldri noe av den lenge (nesten 20 år med rykter) Keith Moon filmen, hvor Myers skulle regissere, skrive, spille hovedrollen osv, men virket som noe der kunne, en gang i tiden blitt noe, men dette var vel før Cat in the Hat kom ut.

Lenke til kommentar

SirOwen skrev (1 minutt siden):

Demses burde ta copyright og trademark på dette uttrykket, på samme måte som jeg har gjort med Humre©™ og Djevelens Verk©™

Absolutt! Og ikke minst "God morgen trådtreller og trådsneller! men vet ikke hvordan jeg får dem til å vises

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Brenda Strong til meg : "Jeg er 5 fot 12"

Heter 6 ft , ikke 5 ft 12  , lol......kvinnfolk ;)

Elvis var vel 5 ft 11.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sikkert en drøss filmer som er verre enn Love Guru : Pskolen 7 , Mortal Kombat 2 , Jaws 3 & 4 'for å nevne noen ;) ,

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden):

men av en eller annen grunn aldri plukket med meg hjem. 

Når navnet på denne skjønnheten er en "running gag"  forstår du at filmen ikke har så mye å komme med, og ja det er selveste Mariska Hargitay, datteren til Jayne Mansfield: 
1*QNV_YZg1p2EAygVVOHXwYg.jpeg

Lenke til kommentar
Radovan skrev (1 minutt siden):

Jaws 3 & 4 'for å nevne noen

Hva i? Jaws 3 og 4? Disse er jo utrolig cheesy og artige b-filmer, men klart, folk har selvsagt lov å mene motsatte. 

qfCeMel.gif

Men heller denne type ufrivillig komiske filmer enn, vel, utallige der prøver desperat å være "ufrivillig komiske" men ender bare opp som, vel, møkk i pakke type "underholdning".

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Mariska Hargitay

Wow, henne husker jeg godt fra første Ghoulies (1984) filmen, ganske morsom "skrekk"film, hvor Michael Des Barres som alltids ender opp med å stjele showet som skurk.

Siste jeg har sett av den dama, er vel gjennom noe ala Law and Order i hop med Ice-T og et par andre velkjente fjes.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (4 minutter siden):

Siste jeg har sett av den dama, er vel gjennom noe ala Law and Order i hop med Ice-T og et par andre velkjente fjes

Stemmer bra det,  fulgte den serien litt men ble lit oppatt og oppatt, apropos hennes mor, har du sett Jayne Mansfield's car med Billy Bob Thornton? En liten "hidden gem" der altså.....

Endret av dengelgen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...