Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Granca skrev (1 minutt siden):

Noen filmer fortjener det, bare... Men smaken er jo forskjellig. Ler meg nesten ihjel av ''So I married an axe murderer'', og det gjør alle jeg kjenner også. Likevel har den bare 6,4 på IMDB. Ga den seff 10.

Fullt forståelig, skulle gjerne gitt mange, (altfor mange, dessverre) minus 10 på ratingstigen.

Ja, So I Married an Axe Murderer er jo en av Mike Myers litt "glemte" men veldig godt lagde og tidvis både morsom og sexy komedier, blir alltid litt overrasket over at den ikke fikk samme positive respons som Waynes World og Austin Powers filmene.

 Hjelper godt på at flotte Nancy Travis og Amanda Plummer også dukker opp, alltid vært litt trekt mot Plummer i denne filmen, ei skikkelig psycho-dame, men min type psycho-female.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deila skrev (Akkurat nå):

Av shots på byen tror jeg Fireball er min favoritt. Jaeger kan funke, mens fisherman blir jeg bare dårlig av. Tequila går ned det også, men det går også rett i cabezaǹ SI.

Husker også jeg var i den pittoreske byen Berlin på fylla, da jeg ble utfordret av å styrte Guinness-halvlitere, da tok jeg flyveren i ren Jan Åge Fjørtoft-stil i Berlins gater etterpå

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Husker ikke antall men JægerBomb! (jægermeister og Red Bull) 
Måtte støttes hjem av en jente som var en halvmeter kortere enn meg, SKÅÅÅÅÅÅL

Flott og rørende historie!
Kom ut av tellingen selv på Granca(!) en gang. Det gikk i baileys, galliano, tyrker og noen til. Endte i knall og fall under nakenbading på morgenen. Slo meg svensk(gul og blå).

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Husker også jeg var i den pittoreske byen Berlin på fylla, da jeg ble utfordret av å styrte Guinness-halvlitere, da tok jeg flyveren i ren Jan Åge Fjørtoft-stil i Berlins gater etterpå

Får vi en storytime fra kvelden med jægerbomb? 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Fullt forståelig, skulle gjerne gitt mange, (altfor mange, dessverre) minus 10 på ratingstigen.

Ja, So I Married an Axe Murderer er jo en av Mike Myers litt "glemte" men veldig godt lagde og tidvis både morsom og sexy komedier, blir alltid litt overrasket over at den ikke fikk samme positive respons som Waynes World og Austin Powers filmene.

 Hjelper godt på at flotte Nancy Travis og Amanda Plummer også dukker opp, alltid vært litt trekt mot Plummer i denne filmen, ei skikkelig psycho-dame, men min type psycho-female.

Med din hukommelse hadde du glatt kammet inn 48000 hvis du hadde stilt opp i "Kvitt eller Dobbelt".

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (10 minutter siden):

Party Hard! 

Fantastisk klipp og låt, nesten "glemt" fullstendig, kom vel ut i tampen av 2001 eller tidlig 2002, men Andrew fester likevel som om jorda er i ferd med å gå under, og eneste som holder han i live er festing, og mer fest.

Andrew WK dukka vel opp i likhet med Happy Tom gjennom et par MTV av Jackass/Bam Margera (ett eller anna) tv-episoder på tidlig 00-tallet?

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (10 minutter siden):

Mike Myers

 

Frank.N.Steen skrev (11 minutter siden):

Waynes World

Synes også at Clean Slate med kompisen Dana Carvey er kraftig undervurdert. Også DC selv. Men han er nok mye større i USA. Fortjent.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (4 minutter siden):

Synes også at Clean Slate med kompisen Dana Carvey er kraftig undervurdert. Også DC selv. Men han er nok mye større i USA. Fortjent.

Virker interessant, takker for tips Granca. Dana ble vel noe ufortjent "slaktet" for ei gigant flopp (husker ikke tittelen) på tidlig 00-tallet, der han spilte en klumsete detektiv eller noe sånn, og filmen virket å legge en brutal demper på hans tid som potensiell komedie stjerne slik Mike Myers hadde bygd seg opp, men, han og ville jo "slå til" med Cat in the Hat i 2003, og den fikk jo også kjørt seg.

Ser at flotte Olivia d'Abo bidrar i en av hovedrollene, alltid vært meget svak for den dama, og husker hun spilte Garths kjæreste i film nummer to av Waynes World. Kjent a nesten ikke igjen, men likevel skal forsøke å få sett nærmere på Clean Slate.

Angående Dana, husker som guttunge hadde noen av de eldre brødrene til en i klassen tatt opp store deler av MTV Awards fra 1992, der Dana som Garth fra Waynes World ledet hele showet, og spilte med blante andre U2, da som trommis. Kurt Cobain dissa Axl Rose, og ble visstnok nesten harabal bakom scenen som følger, nei, litt annerledes tider enn dagens kjedelige MTV show.

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...