Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jeg har ombestemt meg! Vi tar det senere! Utrolig utvikling i thread! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (7 minutter siden): Gir filmen glatt 0/10. Brutalt. Skulle likt å hatt ei 0/10 på IMDb eller Letterbox, vel, tror sistnevnte har muligheten til å faktisk logge inn ei sett film, uten rating, så det er da noe. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Party Hard! Charter-Svein er en noldus, bare å overse: 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2020 4 minutes ago, Frank.N.Steen said: For hvis ikke ville nattesøvnen blitt ruinert for min del. Du som har sett så mange crazy filmer tåler vel mer enn det ? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): Skulle bare ha et lite glass vin si... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2020 20 minutes ago, dengelgen said: Lurer på hva de andre på diskusjon tenker om denne vanvittige aktiviteten her inne? Er jo noen spioner innom av og til, er vel som å se et freakshow på sirkus. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Granca skrev (4 minutter siden): Hvor mange shots er rek'en deres på ei fyllekule, og hva drakk dere? Eeeehm jeg husker en ganske solid runde i Malaga i fjor høst i hvert fall. Men husker ikke antallet eller hva det var egentlig. Var en bar hvor det var latterlig billig med shots, så det kom bare brett på brett fulle med shots. Endret 6. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Utrolig utvikling i thread! Ja, kvinnen er idiot, så da blir det sofanen (ja. det er et ord) i natt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ja, kvinnen er idiot, så da blir det sofanen (ja. det er et ord) i natt. Noen ganger er det helt OK å være singel SI Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Noen ganger er det helt OK å være singel SI Word. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Noen ganger er det helt OK å være singel SI Fordeler og ulemper SI. Mens Kongemannen nøyer seg med en robot. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Du som har sett så mange crazy filmer tåler vel mer enn det Alle har vi ei smertegrense og ganske forskjellige sådan, og tja, enkelte ting vil man gjerne helst ha usett. Nei, takker meg heller til ei forvridd mutant berte med 20 bryster og 50 armer, i en eller annen 80-talls body-horror film. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Brutalt. Skulle likt å hatt ei 0/10 på IMDb eller Letterbox, vel, tror sistnevnte har muligheten til å faktisk logge inn ei sett film, uten rating, så det er da noe. Noen filmer fortjener det, bare... Men smaken er jo forskjellig. Ler meg nesten ihjel av ''So I married an axe murderer'', og det gjør alle jeg kjenner også. Likevel har den bare 6,4 på IMDB. Ga den seff 10. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Hvor mange shots er rek'en deres på ei fyllekule, og hva drakk dere? Husker ikke antall men JægerBomb! (jægermeister og Red Bull) Måtte støttes hjem av en jente som var en halvmeter kortere enn meg, SKÅÅÅÅÅÅL Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Fordeler og ulemper SI. Mens Kongemannen nøyer seg med en robot. Du glemte SI etter robot SI Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Av shots på byen tror jeg Fireball er min favoritt. Jaeger kan funke, mens fisherman blir jeg bare dårlig av. Tequila går ned det også, men det går også rett i cabezaǹ SI. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Husker ikke antall men JægerBomb! (jægermeister og Red Bull) Måtte støttes hjem av en jente som var en halvmeter kortere enn meg, SKÅÅÅÅÅÅL Jægerbomb er godt ja. Men også skummelt godt. Kan drikke mye av det også smeller det! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Måtte støttes hjem av en jente som var en halvmeter kortere enn meg, Skjedde det noe mer? Er du fryktelig lang eller var hun kortvokst? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Skjedde det noe mer? Er du fryktelig lang eller var hun kortvokst? Trenger en storytime her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg