Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Kaptein Vom ble fryktelig eid i kveld, eller? Han druknet i gifer, ja Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Kaptein Vom ble fryktelig eid i kveld, eller? Var lite fra den kanten ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Var på butikken, litt vanskelig å få med seg Hansaen hjem: 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 HYYYL som endelig fikk kjøpt seg gamingstol: 1 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): HYYYL som endelig fikk kjøpt seg gamingstol: Faen meg påtide. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Thread skal nå bli utstilt på Høstutstillingen 2020 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Lurer på hva de andre på diskusjon tenker om denne vanvittige aktiviteten her inne? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Meg på Karl Johan etter fylla for noen år siden. Våknet opp 15.00 den dagen da asiatiske turister tok bilder av meg. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Lurer på hva de andre på diskusjon tenker om denne vanvittige aktiviteten her inne? Jeg ønsker ikke å kommentere dette. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Kaptein vom HAR faktisk vært på Granca. Ønsker meg slik ei badebukse selv, må jeg innrømme. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Tror dere film og serie-folk er litt annerledes enn oss andre. Snowpiercer en dårlig film, serien får gode omtaler, men er like dårlig om ikke mer dårlig. Da er det jo meg det er noe galt med. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): Kaptein vom Er det dette som er pappakropp? Endret 6. juni 2020 av HYYYL Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Kaptein vom HAR faktisk vært på Granca. Ønsker meg slik ei badebukse selv, må jeg innrømme. Dæven, det var en virkelig stor mage. Er det B sin? Endret 6. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tror dere film og serie-folk er litt annerledes enn oss andre. Snowpiercer en dårlig film, serien får gode omtaler, men er like dårlig om ikke mer dårlig. Da er det jo meg det er noe galt med. Neida. Bedritent konsept på alle måter. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Er det dette som er pappakropp? Håper ikke det! For deres skyld. Da er det ikke rart det er mange alenemødre etter hvert... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Tror dere film og serie-folk er litt annerledes enn oss andre. Snowpiercer en dårlig film, serien får gode omtaler, men er like dårlig om ikke mer dårlig. Da er det jo meg det er noe galt med. Har ikke sett filmen eller serien så da slipper jeg det.... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Håper ikke det! For deres skyld. Da er det ikke rart det er mange alenemødre etter hvert... Så litt (mye) gravid ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg