Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Korgutt skrev (Akkurat nå): Forlatt oss. Hun står mellom Granca og FAWK på aktive i tråden. Jo, men er ikke sikkert hun er her så lenge hvis vi bare poster gifer av damestumper og daier 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Er ikke sikkert Hunner HYYYL er riktig så opptatt av kvinnelige atributter som det dere er... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jo, men er ikke sikkert hun er her så lenge hvis vi bare poster gifer av damestumper og daier Man må tåle såpass. Bare til å skrolle om det er noe man ikke liker. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Hyyyl ble satt ut av alle gifene. Forståelig.. Men den listen over hvem som er aktive er ikke alltid riktig, tror jeg. Det hender at det mangler folk på listen som er aktive i tråden.. I hvert fall hos meg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Minst tre sjeler og en tanke, der altså. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deilig da jeg endelig fikk installert Adblock på pc-en. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Man må tåle såpass. Bare til å skrolle om det er noe man ikke liker. Flotte greier! Har du forresten hatt noe nam på menyen i dag? Her ble det pepperbiff med poteter og en slags grønnsaksblanding, nam! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Minst tre sjeler og en tanke, der altså. Vi er da oppegående folk er vi ikke? Tenker synkront også! 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Flotte greier! Har du forresten hatt noe nam på menyen i dag? Her ble det pepperbiff med poteter og en slags grønnsaksblanding, nam! Spiste biff tidligere i kveld jeg også, det var nam. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): Jo, men er ikke sikkert hun er her så lenge hvis vi bare poster gifer av damestumper og daier Muligens litt for tidlig for det ja, det er jo fort sånne GIF`s som blir postet et godt stykke etter midtnatt.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Deilig da jeg endelig fikk installert Adblock på pc-en. Er pc forkortelse for penic? Høres i tilf deiligt ut. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Lov med Kent og thpe vits her? De blir jo slettet av Mr krenk på vgd. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Spiste biff tidligere i kveld jeg også, det var nam. Du er en av gutta, HYYYL. Ingen tvil om det. Nam! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Deilig da jeg endelig fikk installert Adblock på pc-en. Men du ser prisguiden? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er pc forkortelse for penic? Høres i tilf deiligt ut. Jau, men sjølvsakt. Der har Dem aldeles korrektum Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Men du ser prisguiden? Jepp, Prisguiden blir med overalt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Her ble det pepperbiff med poteter og en slags grønnsaksblanding, nam! Synd du bare måtte kaste grønnsakene etterpå, da. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Du er en av gutta, HYYYL. Ingen tvil om det. Nam! Like mange damer som liker biff, tror jeg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Du er en av gutta, HYYYL. Ingen tvil om det. Nam! HYYYLene og gutta Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Synd du bare måtte kaste grønnsakene etterpå, da. Neida fikk i meg litt av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg