Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Det her blir meg første gang tilbake på treningssenteret etter corona: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Utrolig nynorsk i thread nå. Eg kan skriva på begge målføre, men merkar at det er uvant. Åtgaum tyder merksemd , med det visste dykk vel? Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Eg kan skriva på begge målføre, men merkar at det er uvant. Åtgaum tyder merksemd , med det visste dykk vel? Vi som kjem frå Vestlandet/Nordvestlandet veit kva åtgaum betyr. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Korgutt skrev (1 minutt siden): Det er nynorsk og betyr noe så enkelt som «har jeg deres oppmerksomhet»? Ja, jeg slo den opp etterpå, men siden jeg har et svært nobelt sinn, så tenkte jeg at Dem skulle få gi et svar før jeg redigerte. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Utrolig underholdning her nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Namnamnammenam ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Husker dere Hanner Egil ''Dildo'' Olsen? Der har du gjeng! Ble det riktig? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Psyk gjeng. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Liker dykkan giflar. Av typen kanel? Åt det kun da jeg var i Sverige, når det kom i norske butikker ble det ikke like eksotisk Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Av typen kanel? Åt det kun da jeg var i Sverige, når det kom i norske butikker ble det ikke like eksotisk Ja har bare smakt den med kanel i hvert fall. Har vel kommet et par varianter til. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 På tide å plage eksen min litt i chatboksen på Vipps. Har ikke så mye å tape. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 1000 lyspærer til Lars nå (regner jeg med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg