Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Beklager, har akkurat hatt eksamen ...som du strauk på? (Merker at jeg er litt streng med deg nå) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Eg skal nu bade i regnet med min nye badehette. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Dask meg Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): ...som du strauk på? (Merker at jeg er litt streng med deg nå) Nei, der klarte jeg 60 av 60. Men fortsatt å pirke. Jeg vil bli den beste nynorske versjonen av meg selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Eg skal nu bade i regnet med min nye badehette. Regner med at det er kødd, men husker faktisk en gang det var uuholdelig varmt en lang periode -og da tordenværet endelig kom sprang jeg ut og løp rundt kvartalet! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Regner med at det er kødd, men husker faktisk en gang det var uuholdelig varmt en lang periode -og da tordenværet endelig kom sprang jeg ut og løp rundt kvartalet! Løper naken rundt kvartalet her hver kveld om sommeren. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg vil bli den beste nynorske versjonen av meg selv. Flotte greier! Det er ofte at ordstillinga er annleis på nynorsk og ein brukar andre vendingar/ord med same tyding som på bokmål. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Nei, der klarte jeg 60 av 60. Men fortsatt å pirke. Jeg vil bli den beste nynorske versjonen av meg selv. Har eg dykkar åtgaum? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Korgutt skrev (1 minutt siden): Har eg dykkar åtgaum? Høres ut som om du spør om jeg har spist tyggis, så jeg sier ja. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Høres ut som om du spør om jeg har spist tyggis, så jeg sier ja. Det er nynorsk og betyr noe så enkelt som «har jeg deres oppmerksomhet»? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Nei, nu bliver det så alt for mykje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg