ElSutrekuk Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Men er ikke det en barneserie`? Trodde ikke det, men mulig du har rett. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) HYYYL skrev (4 minutter siden): Men er ikke det en barneserie`? Husker jeg så litt på den for maaange år siden, og det som var frustrerende var det moralpreiket de ABSOLUTT måtte ha med. Endret 6. juni 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Ca sånn her ser Instagram-feeden min ut: Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Ca sånn her ser Instagram-feeden min ut: Og svarte ruter, znork. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Lars som urinerer oppover veggene på senteret i Granca: 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Kent og HYYYL. Endret 6. juni 2020 av lsklars 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Granca. Kjenner suget igjen. Endret 6. juni 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Kent og HYYYL. OMG! 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Kent og HYYYL. Latterkick. Takk for det. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (56 minutter siden): ser sikkert film..... Nei du, jeg har nettopp kommet hjem, vært ute ei tur og skal snart se igjen et par filmer utover natten, håper de blir litt bedre enn gårsdagens. Ser du har søte og sjarmerende Deedee Pfeiffer ? tilbake i profilbildet, det er hyggelig med den type avatar gjensyn. ? Gjorde et forsøk i ei liste over de søteste og mest sjarmerende "girl next door" jentene på filmforumet for et par dager siden, og følte jeg burde bruke bilde av Sheila fra Falling Down, men må innrømme jeg klarte ikke unngå hennes karakterer (større rolle i den filmen, så kanskje derfor) i skrekk-komedien Vamp (1986), som jo hun også spiller ei helt vanlig og sjarmerende servitrise der får ei alt annen enn vanlig arbeidsdag. Sjokkerende få bilder av damas filmkarriere, men følte jeg måtte bruke det ovenfor. Nei, Deedee er definitivt min type "next door girl" og skal snart få sett igjen Falling Down. Ler bare jeg tenker på uttrykket til han sjefen på hamburger sjappa i det D-Fens blir litt vrien kunde, og gammeln som forsøker å snike seg ut av lokalet, og bare etterlater kona si til en "random gærning" med en bag full av våpen, og enda verre, en sulten og grinete kunde. Nei, masse komedie gull, hele veien. Endret 6. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Kent og HYYYL. Uvirkelige avsløringer her nå! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden): Nei, Deedee Har du sett Radical Jack ennå? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Savner den spanske maten litt oxo: Endret 6. juni 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har du sett Radical Jack ennå? Dessverre, men har den godt i minne, men blir fint lite filmkjøp om dagene, så får heller legge den i ønskelista inntil den gang. Husker du nevnte at hun viste seg ekstra godt frem, så, ja, da har man jo ei god grunn til å få sett den da. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Dedikerer det glasset her med iskald cola til Frank Steen. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Bonden går tur med Bassen. 2 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Tenker av en eller annen grunn øyeblikkelig på da MADTV var gull, og parodien av ei meksikansk Star Trek utgave, da med ei, nokså velfødd Captain Kirk, og nei, stor humor. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Dessverre, men har den godt i minne, men blir fint lite filmkjøp om dagene, så får heller legge den i ønskelista inntil den gang. Husker du nevnte at hun viste seg ekstra godt frem, så, ja, da har man jo ei god grunn til å få sett den da. Joda -etter tips fra Stinker Madness (podcast der de ser og anmelder utrolig dårlige filmer) måtte jeg sjekke den ut, og et stort bonus at Dedee var med i den. Billy Ray Cyrus spiller den knallharde (???) actionstjerna Jack 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg