Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HYYYL skrev (4 minutter siden):

Men er ikke det en barneserie`?

Husker jeg så litt på den for maaange år siden, og det som var frustrerende var det moralpreiket de ABSOLUTT måtte ha med.

Endret av dengelgen
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (56 minutter siden):

ser sikkert film.....

Nei du, jeg har nettopp kommet hjem, vært ute ei tur og skal snart se igjen et par filmer utover natten, håper de blir litt bedre enn gårsdagens. 

Ser du har søte og sjarmerende Deedee Pfeiffer ? tilbake i profilbildet, det er hyggelig med den type avatar gjensyn. ?

Gjorde et forsøk i ei liste over de søteste og mest sjarmerende "girl next door" jentene på filmforumet for et par dager siden, og følte jeg burde bruke bilde av Sheila fra Falling Down, men må innrømme jeg klarte ikke unngå hennes karakterer (større rolle i den filmen, så kanskje derfor) i skrekk-komedien Vamp (1986), som jo hun også spiller ei helt vanlig og sjarmerende servitrise der får ei alt annen enn vanlig arbeidsdag.

UKZP20V.jpg

Sjokkerende få bilder av damas filmkarriere, men følte jeg måtte bruke det ovenfor.

Nei, Deedee er definitivt min type "next door girl" og skal snart få sett igjen Falling Down. Ler bare jeg tenker på uttrykket til han sjefen på hamburger sjappa i det D-Fens blir litt vrien kunde, og gammeln som forsøker å snike seg ut av lokalet, og bare etterlater kona si til en "random gærning" med en bag full av våpen, og enda verre, en sulten og grinete kunde.

Nei, masse komedie gull, hele veien.

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Har du sett Radical Jack ennå? 

Dessverre, men har den godt i minne, men blir fint lite filmkjøp om dagene, så får heller legge den i ønskelista inntil den gang. Husker du nevnte at hun viste seg ekstra godt frem, så, ja, da har man jo ei god grunn til å få sett den da.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Dessverre, men har den godt i minne, men blir fint lite filmkjøp om dagene, så får heller legge den i ønskelista inntil den gang. Husker du nevnte at hun viste seg ekstra godt frem, så, ja, da har man jo ei god grunn til å få sett den da.

Joda -etter tips fra Stinker Madness (podcast der de ser og anmelder utrolig dårlige filmer) måtte jeg sjekke den ut, og et stort bonus at Dedee var med i den. Billy Ray Cyrus spiller den knallharde (???) actionstjerna Jack

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...