Frank.N.Steen Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Cunt Cakir, ja. Type. I likhet med 09/10 sesongen, følte man seg jo rimelig snytt av de meget omtalte og sjokkerende utvisningene der jo sørget for at United ble mest sannsynlig snytt for ei meget stor sjanse til øke Champions League titlene med minst 1 stykk. For United overkjørte tidvis Bayern, og dessverre ble skaden på Rooney kostbar, men smertet mer hvordan et rødt kort kunne gjøre så negativt utslag. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Angående den 2012/13 sesongen, (tror det var fra den hvert fall) en av de mest latterlige tingene jeg husker (vet ikke hvorfor, men bare så komisk å tenke på) var det Alexander Buttner gjorde et solid raid og scora, og kameramannen zoomet straks inn på Evra som satt på benken med et uttrykk av "sjokk" og "faen, får jeg en ny rival å slite med nå?" type ansikt og nei, det ble ei heller kortvarig "konkurranse". Evra stjal jo showet seinere når han beit tak i ei "blodig" arm som ble kastet fra tribunen og ned til spillermatta, etter at United hadde beseiret Liverpool, og fantastisk moro øyeblikk. Han hadde det med å live opp fansen, og sterkt savnet fyr fra United laget. Men heldigvis flere fargerike (og positivt sådan) typer har jo kommet seg inn senere tiden, og der attpåtil er meget dyktige spillere og lagspillere sådan, og ikke bare store egoer der sjeldent leverer. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Nå må dere slutte. Cakir er en god dommer han. God helg i godværet godtfolk. Hytta neste. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Ble stoppet av politiet i dag, han lurte på om jeg kunne være så snill å blåse? Selvfølgelig sa jeg, hvor har du vondt. 1 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Cunt Cakir er en av de beste dommerne i Europa i dag, ironisk nok. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) HYYYL skrev (1 time siden): Ble stoppet av politiet i dag, han lurte på om jeg kunne være så snill å blåse? Selvfølgelig sa jeg, hvor har du vondt. Haha! Moderlig omsorg fra deg der! Apropos politiet, jeg ble akkurat vitne til en som ble hektet for nasking i Marken, to politibetjenter snakket med en ung mann/gutt. Det endte vel med en bot der. Endret 5. juni 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Har gitt opp "den andre siden" Litt freaky med to versjoner, der alle har en bruker med noenlunde samme navn. Jeg ser nemlig på Coherence fra 2013, ikke sett den før. Veldig mystisk og annerledes film. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 dengelgen skrev (58 minutter siden): Jeg ser nemlig på Coherence fra 2013, ikke sett den før. Veldig mystisk og annerledes film Hva slags film er dette egentlig?? Lenge siden jeg har sett en film som jeg må ta lange pauser fra- hallo i luken!!! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Skåååål! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 dengelgen skrev (37 minutter siden): Hva slags film er dette egentlig?? Vet ikke, men det ligger en Coherence explained video på Imdb. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): men det ligger en Coherence explained video på Imdb. På youtube mener du vel? Så at en slik fantes, sjekker den ut nå. Filmen er sett ferdig, har gitt den 9/10. Karakteren kan justeres opp eller ned etterhvert men ble veldig overrasket!!!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): ble veldig overrasket Tyder på at Harlan Coben har trukket i trådene. Overrasker hver gang. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): På youtube mener du vel Var sikkert linket. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Da er det på tide med en SKÅÅÅÅÅÅÅL dere! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Så litt på den "Coherence explained! men var ikke mye nytt der gitt. Har åpnet en Hansa for å roe meg litt ned -skåååååååååååååååååååååååål! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Noen som har sett Cabin in the Woods? Har den liggende på dekoderen men har hørt at det er en elsk/hat-film Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 HEPP!!!! Krabbeteinene er satt, sol og varme i veggen (må sette opp til gjennomlufting), kald hveteøl på bordet, på tide med en "nubbe", også blir det fisking i morgen. Livet leker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg