Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Wesenlund var et geni hva humor angår. Veldig vanskelig å være uenig i den. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Neida, men siden du syntes det ble så kjedelig her så serverte jeg en GIF av maskoten til thread, happy dancing girl. Både du og Owen våkner jo til livet her med en gang! Om tema er influensa eller HDG velger jeg HDG 100 av 100 ganger, så du kjenner meg godt! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: Unnskyld meg, men nå snakker du som ei kjærring. Det der skulle jeg også fått til, dog ville det ikke sett like snasent ut. På langt nær. Jeg snakket om de to "fordelene" hennes... Håper ikke du er utstyrt på samme måten, manboobs er ikke akkurat vakkert. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Unnskyld meg, men nå snakker du som ei kjærring. Det der skulle jeg også fått til, dog ville det ikke sett like snasent ut. På langt nær. Er nok bare Henner Yiddo som hadde fått det til på samme måte av oss som er i tråden nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvem er så dette? Bor hun på Granca muligens? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Du har funnet noen som misliker Man U ........... sterkt? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jeg snakket om de to "fordelene" hennes... Klar over det. Manboobs vil jeg ikke kalle mine, men jeg er ikke utstyrt med vaskebrett heller. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Gnager litt på disse: 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: men jeg er ikke utstyrt med vaskebrett heller. Da er vi to. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Hvem er så dette? Bor hun på Granca muligens? Håper hun er der i vinter. Makenzie Leigh. What a face! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Du har funnet noen som misliker Man U ........... sterkt? Vet neppe hva uvesenet er. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Da er vi to. Prøvde å forklare podene her hjemme at jeg hadde sixpack, jeg også, men det ville de ikke høre på. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) Sitter og funderer på hva b-gjengen egentlig gjør med livene sine. Finner ut at det ikke er noen skjult mening. De er bare tvers igjennom tragiske. Endret 4. juni 2020 av Granca Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Håper hun er der i vinter. Makenzie Leigh. What a face! Ser at hun er 1.74 høy og fyller 30 i august -så mer enn godkjent. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: Prøvde å forklare podene her hjemme at jeg hadde sixpack, jeg også, men det ville de ikke høre på. Vaskebrett/vaskeball, potatoe/potato. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Sitter pg funderer på hva b-gjengen Tenker MINST mulig på dem Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God natt folkens! God natt, Moen! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Tenker MINST mulig på dem Selvsagt. Men jeg greier som regel å se et lyspunkt eller to. Der er det bare bekmørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg