SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Kan heller ikke huske å ha hatt influensa. Da snakker man jo vondt i hele kroppen, feber og totalt utmattet. Det er ikke det samme som litt snørr og hoste. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 1 minute ago, Deila said: Når ble influensa et kjedelig tema liksom På midten av 1800-tallet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ok, har du sett filmen "Rivers edge"? Med en ung Keanu? Ja -har anmeldt den på vgd til og med! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Fleksnes hadde noen sannhetsord i den anledning. Fom. ca. 6 min og 50 sek. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Liker dere jenter som tisser i munnen på dere? Nei, hva er det jeg skriver? Trodde jeg var Ale et par sekunder her. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Timo Werner. Der har du en skrue. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Venter på HYYYL sitt comeback på vgd. Det blir flott! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Kan heller ikke huske å ha hatt influensa. Da snakker man jo vondt i hele kroppen, feber og totalt utmattet. Det er ikke det samme som litt snørr og hoste. Aner ikke om jeg har hatt det, men ikke som jeg kan huske i hvert fall. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Med en ung Keanu? Ja -har anmeldt den på vgd til og med! Det er riktig, hva syns du om den? Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (5 minutter siden): Babyer og små barn er jo ofte syke Ikke min erfaring fra egne unger, men det er selvsagt noen som blir syke også. Men har ikke inntrykk av at det er noe stort problem. Barnebarnet på 8 måneder har heller ikke vært syk ennå. Bank i bordet. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) Endret 4. juni 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Timo Werner. Der har du en skrue. Chelsea er etter han, tror han hadde kledd Liverpool-drakt Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Chelsea er etter han, tror han hadde kledd Liverpool-drakt Sjølsagt, men nå har han angivelig sagt ja til blårussen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er riktig, hva syns du om den? Så nettopp at jeg ga den 8/10 - er ikke en film jeg ser igjen og igjen (pga tungt tema) men likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Tenkte det var greit med en GIF av maskoten til thread. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Er du klar for senga, Deila? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 2 minutes ago, Deila said: Det kaller jeg multitasking.. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (4 minutter siden): Er du klar for senga, Deila? Neida, men siden du syntes det ble så kjedelig her så serverte jeg en GIF av maskoten til thread, happy dancing girl. Både du og Owen våkner jo til livet her med en gang! Endret 4. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 7 minutes ago, Tyttebærtryne said: Fleksnes Wesenlund var et geni hva humor angår. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det kaller jeg multitasking.. Unnskyld meg, men nå snakker du som ei kjærring. Det der skulle jeg også fått til, dog ville det ikke sett like snasent ut. På langt nær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg