Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Nå har jeg blitt mer og mer lei av vgd, "eg spyr" som noen her ville sagt det. Her kan vi i hvert fall hygge oss og skrive hva vi vil uten å scrolle forbi 1 milliard hjernedøde meldinger. Vel, gammel vgd vond å vende for å skrive om et gammelt ordtak.... Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 "Hu her" Tror dere det er hunden eller hjemmehjelpen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 lsklars skrev (2 minutter siden): "Hu her" Tror dere det er hunden eller hjemmehjelpen? "Hu her" : Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (18 minutter siden): Nå har jeg blitt mer og mer lei av vgd, "eg spyr" som noen her ville sagt det. Her kan vi i hvert fall hygge oss og skrive hva vi vil uten å scrolle forbi 1 milliard hjernedøde meldinger. Vel, gammel vgd vond å vende for å skrive om et gammelt ordtak.... Samme her, fått spesielt en der inne opp i halsen. Det er bedre her. Endret 4. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (36 minutter siden): Hva svarte du? Når sa jeg det? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (28 minutter siden): Regner med at han diska opp med en utmerket lasagne Dro på Rema for å kjøpe OOOOOOOOOST, for det hadde hun ikke tenkt på ... Så ble det lasagne etterhvert ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Når sa jeg det? Er du full? Demens? Ser nå at det ble middag etterhvert -den er god! Endret 4. juni 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Lasagne uten OOOOOOOOOOOST. Det går jo ikke. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er du full? Demens? Hun påstår at hun spurte meg før jeg dro på jobb, blank løgn selvsagt ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hun påstår at hun spurte meg før jeg dro på jobb, blank løgn selvsagt ... Hehe. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Er det ikke midt på natta fortsatt Deila? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er det ikke midt på natta fortsatt Deila? Det er i hvert fall mørkt.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Er du full? Demens? Ser nå at det ble middag etterhvert -den er god! Svaret hennes var forøvrig "Hva skal barna spise da?" Bare å føye seg si ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Det er i hvert fall mørkt.. Det er det ikke her. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hun påstår at hun spurte meg før jeg dro på jobb, blank løgn selvsagt ... Løgner er ikke godt å ha i et samboerskap/ekteskap Men små hvite løgner er et godt glidemiddel (om jeg kan si det) Det var da voldsomt til trafikk her nå da!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det er det ikke her. Spesielt inne på VGD. Helt mørkt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Løgner er ikke godt å ha i et samboerskap/ekteskap Til hennes forsvar lurte jeg på hvorfor det lå kjøttdeig til tining på kjøkkenbenken, men jeg spurte ikke. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Helt mørkt. I går kveld ble jeg veldig trist av å se på CNN om George Floyd I dag er ikke humøret så mye bedre med det våset og pisset som blir postet på vgd (av 2 brukere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg