Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Har du hørt denne Ale? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): dette stedet. Snakkes i morgen godtfolk, gjerne også før mørket. Gnight. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 3 minutes ago, keizersoze said: Må si jeg er positivt overrasket over dette stedet. Threads motto: VÅKS Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Threads motto: VÅKS Lærer vel noe nytt hver dag..VÅKS er? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 2 minutes ago, keizersoze said: Lærer vel noe nytt hver dag..VÅKS er? Viktig Å Kose Seg 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Sier god natt nå. Litt Snowpiercer før det er matulog. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ahh. Ikke at jeg er veldig uenig i det, men er det en mulighet da? Vi er jo alle en haug med kranglefanter...Men ok vi koser jo oss med det så.... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Sier god natt nå. Litt Snowpiercer før det er matulog. Ha en fin natt alle a-mennesker 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 13 minutes ago, Stormoen33 said: Har du hørt denne Ale? Nei. Men skal sjekke den ut i morgen når jeg er hjemme igjen og har på hodetelefonene. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 Snart frokost her. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 1 minute ago, SirOwen said: Snart frokost her. Hva da? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Hva da? Blir noe enkelt, brødskiver med det jeg finner, litt potetsalat ved siden av blandet med rødløk og dressing. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Blir noe enkelt, brødskiver med det jeg finner, litt potetsalat ved siden av blandet med rødløk og dressing. Høres ut som du får som Lillebjørn sang om, Fin frokost. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 4 minutes ago, SirOwen said: Blir noe enkelt, brødskiver med det jeg finner, litt potetsalat ved siden av blandet med rødløk og dressing. Selve oppskriften på prymp det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Da er det kvelden. Good night, alle tenniselskere!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 keizersoze skrev (1 time siden): Høres ut som du får som Lillebjørn sang om, Fin frokost. Velkommen. Det beste med dette stedet er jo at det meste av ugress er utestengt herfra. Pluss at det er åpent eter midnatt. Og lett å poste bilder og videoer. Og ubegrenset med tomler/lyspærer. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Granca skrev (1 time siden): ubegrenset Fikk ikke sove, så jeg har nå sett Elle (2016) med Isabelle Huppert. Har du sett den? Vet ikke om den er psyk eller bare fransk -kanskje begge deler. Men jeg likte den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg