Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Justice 96 skrev (10 minutter siden): Var det bråk på psykiatrisk siden thread ble slettet? Nei.. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 OT-minner og mimring tipper jeg er nye Off-topic når jeg våkner i morra. Så blir den slettet rundt 15. juni elns. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hva pokker`n var det igjen. En debattant som gikk rabiat? Tror ikke han var der fra før, trusler mot skoler og script på vgd, samt starte hundrevis av tråder. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Så det er her alle gjemmer seg. Kan ikke si dere er veldig flink, da dere var rimelig lett å finne. 2 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tror ikke han var der fra før, trusler mot skoler og script på vgd, samt starte hundrevis av tråder. Ok, mener å minnes noe slikt ja. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 1 minute ago, keizersoze said: Så det er her alle gjemmer seg. Kan ikke si dere er veldig flink, da dere var rimelig lett å finne. startelver? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Så det er her alle gjemmer seg. Kan ikke si dere er veldig flink, da dere var rimelig lett å finne. Har jo egentlig ikke prøvd å gjemme oss da:) Velkommen. PS: før eller siden får du litt mas om å skaffe deg profilbilde, sannsynligvis ikke fra meg:) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): da dere var rimelig lett å finne. The Usual Suspects er avslørt! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): startelver? Nei, keizersoze. Vedkommende heter jo det samme på VGD. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): startelver? Nei. Keizerzose ................ fra VGD. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): startelver Niks Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 keizersoze er min beste venn på VGD. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Vet ikke hvem det er. Får utvide VGD-horisonten. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Eg og Hanner Yiddo skal møte opp på den Kontraskjær hver dag hele sommeren selv om EM er utsatt. Blir nok også noen nevekamper med Hanner Franner. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ehh...Fra brukere her eller mod? Hyggelig å se dere etter kl 00.00 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) keizersoze skrev (5 minutter siden): Så det er her alle gjemmer seg. Kan ikke si dere er veldig flink, da dere var rimelig lett å finne. Noen som gjemmer seg når noen sier Braut? Endret 3. juni 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Er på episode 3 av Seinfeld. Jerry er rasende på Kramer som lot døren stå på vidt gap så TVèn til Jerry ble stjelt, Eg skrattar. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Vet ikke hvem det er. Får utvide VGD-horisonten. Men du har naturlig nok sett filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg