Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Forresten, 2.juli-6.juli er spikret for hytta på Åfarnes for min del denne sommeren. Husk fiskestanga. Mvh Hehe, ja skal se hva jeg kan gjøre, vet jo hvor det er. Må bli helga da. Du setter på kaffe? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Men følg med på våre Facebook-sider. Snart kommer det konkurranse der vinneren får 30% på hele butikken. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): nettbutikken Veldig overrasket at det ikke DH var en del av sortimentet der inne Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Du setter på kaffe? Deal. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Veldig overrasket at det ikke DH var en del av sortimentet der inne Rediger? Eller mente de daiehåv? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Veldig overrasket at det ikke DH var en del av sortimentet der inne Vi takker for din tilbakemelding. S********** er alltid ute etter å forbedre seg. Sammen med våre kunder gjør vi vårt ytterste for å styrke vår merkevare. Vi bryr oss om kunden, hører på kunden og spiller på lag med kunden. Din tilbakemelding setter vi stor pris på og vil bli tatt opp til evaluering ved neste styremøte. Mvh Teamet i S********** Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Men følg med på våre Facebook-sider. Snart kommer det konkurranse der vinneren får 30% på hele butikken. Får man også en date med det smykket du har som profilbilde med på kjøpet? Endret 3. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Rediger? Eller mente de daiehåv? DH=Daieholder Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Kan bruke mimretråden imens. Lever neppe evig den heller. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Får man også en date med det smykket du har som profilbilde med på kjøpet? Ja, det var planen. Vi vil informere ytterligere om dette på hjemmesiden i morgen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): mimretråden Fin den. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Kan bruke mimretråden imens. Det frister mest å holde seg her inne, men skjønner jo at det ikke blir greia. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ser at jeg er utrolig god på kundeservice. 2 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 12 minutes ago, HYYYL said: Har ingen planer ennå. Ikke lett å legge planer i disse tider, nei, hvor Norge går mot strømmen as usual. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Det frister mest å holde seg her inne, men skjønner jo at det ikke blir greia. Det er jo ene alene opp til oss det. Enkelte dager er det jo godt trøkk her inne, også på dagtid. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Bare 15 dager til man skal kjøpe seg ei flaske med voldsomme mengder sprit, feire og feste som om det er 1999 igjen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Det får bli opp til dere, kan ikke sitte her inne når jeg er på jobb, det er som vi vet mulig i visse yrker da ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Bare 15 dager til man skal kjøpe seg ei flaske med voldsomme mengder sprit, feire og feste som om det er 1999 igjen. Det blir nok bra. Feiret demses fælt i 1999 altså? Hadde hjemme(data)vakt da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det får bli opp til dere, kan ikke sitte her inne når jeg er på jobb, det er som vi vet mulig i visse yrker da ... Jo, men nå er det jo mest aktuelt fom. ettermiddag og utover. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det blir nok bra. Feiret demses fælt i 1999 altså? Hadde hjemme(data)vakt da. Eg hadde trusene på hodet hver kveld gjennom hele 1999. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg