BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Selv pleier jeg å svinge helikopter. Kan bli relativt intenst. Utroligt, gleder meg til at komme tilbake på skolen for at få oppleve dette fenomen igjen. Alltid koselig når man kommer på skolen og du står ved hovedinngangen og hilser alle med helikopter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): lå som sagt oppe hele natten og det var lyst hele tiden. Første gangen at det er lyst hele tiden? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 NNightwish skrev (3 minutter siden): Ellers hyggelig å se deg HYYYL Takk for det og takk det samme. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Faen, det snur snart igjen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Første gangen at det er lyst hele tiden? Ja, det var jo på nyhetene. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Sant nok, men det taler ikke noens sak at man ikke har vært på skolen på tre måneder. Forelesninger digitalt er fint nok, men det blir ikke helt det samme. Er lei av forelesninger jeg. Tror det siste året mitt nå blir lite oppmøte om vi skulle starte med det igjen. Får veldig lite ut av det. Det som funker er å lese selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 HYYYL skrev (13 minutter siden): Skulle lese i tråden der inne men den var borte vekk. Hørte at tråden ble slettet så jeg stod opp igjen! God morgen forresten! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 NNightwish skrev (5 minutter siden): synd det er slapt her tidlig på dagen/kvelden. Enig. Skitt fiske. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 2 minutes ago, HYYYL said: Takk for det og takk det samme. Skal du ha noe ferie i år, HYYYL? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Er lei av forelesninger jeg. Tror det siste året mitt nå blir lite oppmøte om vi skulle starte med det igjen. Får veldig lite ut av det. Det som funker er å lese selv. Skal nok ikke se bort fra at jeg skygger banen selv. Hun ene vi skal ha i to fag hater menn. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hørte at tråden ble slettet så jeg stod opp igjen! God morgen forresten! Haha God morgen til deg også. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Skal du ha noe ferie i år, HYYYL? Ja, mest sannsynlig august mnd. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hun ene vi skal ha i to fag hater menn. Litt fordomsfullt, men er det lov å spørre hva faget hun underviser i er? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 Just now, HYYYL said: Ja, mest sannsynlig august mnd. Ville planer, eller engangsgrill i hagen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Litt fordomsfullt, men er det lov å spørre hva faget hun underviser i er? Pølsespising og militær strategi. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Litt fordomsfullt, men er det lov å spørre hva faget hun underviser i er? "Menn i viktige lederstillinger?" Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Pølsespising og militær strategi. Mottatt:) Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ville planer, eller engangsgrill i hagen? Har ingen planer ennå. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Første gangen at det er lyst hele tiden? Forresten, 2.juli-6.juli er spikret for hytta på Åfarnes for min del denne sommeren. Husk fiskestanga. Mvh Endret 3. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Yes, folkens. Da tenker jeg dere angrer. Tilbudet om 10% på hele nettbutikken har nå opphørt. Alle utenom Stormoen angrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg