Elgen. Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Flytoget. Jeg skifta fane Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 1 minute ago, Granca said: Helvetes lyst på dette nå! Dette var langt bedre enn sjømaten, ja. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Helvetes lyst på dette nå! Ser ut som det kommer rett fra Rema-reklamen som går på tv. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Hvor gode er dere i Google tag manager? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Jeg snudde pc`n. Vips, så var jeg her. Utroligt! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Helvetes lyst på dette nå! Herren være lovet! Granca har kommet til fornuft! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Overhaldt Demses dei sosiale avstands bestemmelsane? Eg satt på den tak. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Eg satt på den tak. Jau, men sjølsakt, det var ei god avgjerdsle! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 2 minutes ago, dengelgen said: faen Vask munnen Demses. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hvor gode er dere i Google tag manager? .p Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Herren være lovet! Granca har kommet til fornuft! Hadde ikke spist mye av den franske tallerkenen. Kanskje litt reker og hummer. Snegler, skjell osv, føsj, føsj og atter føsj! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Vask munnen Demses. Ufiffig sitering der!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Just now, Stormoen33 said: Jau, men sjølsakt, det var ei god avgjerdsle! Jau, sett bortifrå at hovedskallelimet ikkje klarte att halde parykken på plass, den ligg no mellom Alna og Lillestrøm. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): .p Det er såpass, ja. Vurderer fortløpende om vi skal bruke det når vi skal analysere blogg eller nettbutikk til eksamen. Halleluja, det er bare en drøy måned til vi kan legge ned hele dritten. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Det holder med reker og hummer ja. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det er såpass, ja. Vurderer fortløpende om vi skal bruke det når vi skal analysere blogg eller nettbutikk til eksamen. Halleluja, det er bare en drøy måned til vi kan legge ned hele dritten. Eg skl kjøpe heila nettbutikken deiras. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Hvor gode er dere i Google tag manager? På samme niveau som Egil Hegerberg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Dere får ha meg unnskyldt, men kan dere ikke ta denne matpraten her inne?: https://www.diskusjon.no/forum/333-mat-og-drikke/ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hadde ikke spist mye av den franske tallerkenen. Kanskje litt reker og hummer. Snegler, skjell osv, føsj, føsj og atter føsj! Husker jeg var på et arrangement der det var sjømat-buffe, eventuelt buffet. Gikk sulten hjem den kvelden..... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Dere får ha meg unnskyldt, men kan dere ikke ta denne matpraten her inne?: https://www.diskusjon.no/forum/333-mat-og-drikke/ VÅKS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg