Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Der sa du noe. Det har jeg også. Helt glemt det. Vi må ta det før det harskner. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Trump blir 100% sikkert gjenvalgt i november. Biden er for weak til å slå alle DTs trofaste velgere i statene som faktisk betyr noe. Tipper det blir en skitten valgkamp hvor man drar frem all dritten de har gjort, blant annet seksuelle krenkelser mot damer. Den seksuelle krenkelsen folk har friskest i minnet står Biden for. Lurer på om jeg stikke over dammen og lansere meg selv som kandidat. Har ikke krenket noen seksuelt, jeg lover. Fanesak: hver 10. burger på McDonalds skal være gratis! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 NNightwish skrev (5 minutter siden): Rosinen i pølsa var denne reklamen som ofte dukket opp: Jøye meg! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 Make McDonalds great again!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Er det egentlig godt med rosin i pølsa? Det er jo så 1950-tallet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Make McDonalds great again!! Det der kunne faktisk funket. En president som er mann av folket. Om du slenger på en gratis donut hver tiende gang også, så er du der. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 7 minutes ago, NNightwish said: Rosinen i pølsa var denne reklamen som ofte dukket opp: Så h....... glad for at jeg slipper alt som heter reklame. Det meste er jo faktisk verre enn den du linker til her. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Dommeren jobbet i en barnehage, og sang med grimaser først. Holdt på å kaste TV`n ut av vinduet.. Hehe. Mye å kritisere og mye komisk. Fikk jo lange klipp fra kampene hvor det var en fryd å høre på Eggen. Men herre, skal være enig i at Erling Næss sa mye rart. En sending startet slik av Næss da han stod ved en ripsbærbusk: " Mmm, ripsbær e godt det, men Rosenborg e god dæm og." Passe plumpt.. Endret 1. juni 2020 av NNightwish Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Man er god hvis man har bikket 70 år uten å ha krenket en kvinne. Seksuelt er vel berøring og slikt, aka tafsing, men tror Biden hadde en greie med at han likte å kysse kvinner på pannen. Men alt det her og mer til vil komme frem i lyset det neste halvåret. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Om du slenger på en gratis donut hver tiende gang også, så er du der. Notert. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: Er det egentlig godt med rosin i pølsa? Aldri smakt, heldigvis. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Hehe. Mye å kritisere og mye komisk. Fikk jo lange klipp fra kampene hvor det var en fryd å høre på Eggen. Men herre, skal være enig i at Erling Næss sa mye rart. En sending startet slik av Næss da han stod ved en ripsbærbusk: " Mmm, ripsbær e godt det, men Rosenborg og god dæm og." Passe plumpt.. Kommer også på en sak hvor det helt plutselig ble servert kake og kaffe underveis i intervjuet. Mulig det var hjemme hos NAE. Erlings reaksjon og håndtering av det hele var faktisk ganske morsom. Et fotballintervju ble til kaffeslabberas. Hirr, hirr, hirr. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): 11 pålogget, det er bra. Noen som har kontroll på det høyeste antallet påloggede? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 NNightwish skrev (10 minutter siden): Rosinen i pølsa var denne reklamen som ofte dukket opp: Hva var det jeg akkurat så. Rørbutikken er jo i hvert fall et passende navn. Bare rør. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Noen som har kontroll på det høyeste antallet påloggede? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Make McDonalds great again!! Har McDonalds noen gang vært bra? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 1 minute ago, NNightwish said: Noen som har kontroll på det høyeste antallet påloggede? 17 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Hva var det jeg akkurat så. Rørbutikken er jo i hvert fall et passende navn. Bare rør. Du ble rørt? 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): 17 Lenge siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg