SirJames™ Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 Morgen God, alle bowlingelskere!! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 NNightwish skrev (3 minutter siden): God aften. Er det her det spilles basse, skotthyll, crocket og kurong? Jepsi Pepsi. Trollfrie konkurranser. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 4 minutes ago, NNightwish said: kurong Oppskrytt. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Hadde helt glemt at jeg hadde hengt dynen og puten på lufting på altanen. Selvfølgelig var de borte, må ha vært katten som har revet de ned for det har ikke blåst i dag. Måtte ned i hagen og fiske de ned av treet med en rive. Håper ingen så meg. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Oppskrytt. Neiiiii da. Går så fint atte. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Håper ingen så meg. Beklager, men dette lukter bt.no lang vei. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Oi, en forbipasserende som følte for å spy litt rett utenfor her. Sommeren er virkelig her. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Hadde helt glemt at jeg hadde hengt dynen og puten på lufting på altanen. Selvfølgelig var de borte, må ha vært katten som har revet de ned for det har ikke blåst i dag. Måtte ned i hagen og fiske de ned av treet med en rive. Håper ingen så meg. Ingen godis på katten på en uke! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jepsi Pepsi. Trollfrie konkurranser. Skulle svare deg på VGD, men glemte klokka. Spilte også basse med oppmalte ringer, men basse forekom sjeldent i forhold til fotball. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Hadde helt glemt at jeg hadde hengt dynen og puten på lufting på altanen. Selvfølgelig var de borte, må ha vært katten som har revet de ned for det har ikke blåst i dag. Måtte ned i hagen og fiske de ned av treet med en rive. Håper ingen så meg. Hehe. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Oi, en forbipasserende som følte for å spy litt rett utenfor her. Sommeren er virkelig her. Dæven som folk drikker om dagen! Ble forsøkt dratt med på Aker Brygge før i kveld selv, men på tide med en dag uten alkohol nå. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Oppskrytt. Kanskje ikke tålt tidens tann. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Er Trumpeten ferdig nå? ? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): ? Stormoen sitt innlegg 23:59 på den andre siden. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Bør legge meg rundt 01:00. Før den tid kunne gjerne en tv-kanal stått på i bakgrunnen. Helst med nyheter fra USA. Sky News? BBC? CNN? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Dæven som folk drikker om dagen! Ble forsøkt dratt med på Aker Brygge før i kveld selv, men på tide med en dag uten alkohol nå. Jeg tror jeg bare holder meg til siste eksamen er levert inn. Bare 16 dager igjen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Tror ikke han blir gjenvalgt med det som skjer i USA nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tror ikke han blir gjenvalgt med det som skjer i USA nå. Noen mystiske, usynlige og sterke krefter skal nok få han gjenvalgt igjen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg bare holder meg til siste eksamen er levert inn. Bare 16 dager igjen. God plan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg