MrPets Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Vasker ut av leiligheten nå, med det nyeste Max-funnet i bakgrunnen; Storage Wars. Finnes det andre TV-program som er så teite og underholdende på samme tid? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 MrPets skrev (13 minutter siden): Storage Wars Er det der hvor en haug med vulgære og overstressa mennesker alltid finner noe "gull", i forskjellige garasjer? Eller blander jeg det med en annen lignende serie? Inntrykket var hvert fall at samtlige av damene som medvirket, ikke kunne gå et sekund uten at noe banneord måtte nærmest skrikes for full hals inn i øret på sidemann, og hvor mannfolka var i konstant nesten-slossing modus osv. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Kjent som Lagerkrigen. Fake som alt annet. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 lsklars skrev (5 minutter siden): Lagerkrigen Søppel. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 (endret) lsklars skrev (1 time siden): Kjent som Lagerkrigen. Fake som alt annet. Det holdt et par episoder før det ble langt i overkant. Hadde håpet på noe i nærheten av Pawn Stars, men nei. Endret 29. mai 2020 av MrPets Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 MrPets skrev (9 minutter siden): Pawn Stars, ........ er innafor. Lagerkrigen/Storage Wars er helt klart uttafor. Kun egnet for tungt deprimerte, de kan jo få et løft ved å se slike serier. De vil innse at det ikke står så ille til likevel. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Frank.N.Steen skrev (2 timer siden): Er det der hvor en haug med vulgære og overstressa mennesker alltid finner noe "gull", i forskjellige garasjer? Helt korrekt. Noe av moroa i begynnelsen var nettopp prissettingen, som var dratt ut av en annen virkelighet. "Used condom? Easy 50 bucks right there". Dette var kun gøy i et par episoder. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Dave Hester fra Storage Wars er en legende. YUUUUUUUUUUUUUP! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Ale-Fawk skrev (4 timer siden): Dave Hester Skiiiitsækk, som vi sier her oppe. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Meldt meg på denne nå. Håper vi kan reise snart. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2020 On 5/28/2020 at 10:02 AM, lsklars said: Dette er nok den beste hittil, når jeg tenker meg om. Burde vel hatt en avstemning over topp 10 etterhvert. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 SirOwen skrev (33 minutter siden): Dette er nok den beste hittil, når jeg tenker meg om. Burde vel hatt en avstemning over topp 10 etterhvert. Egentlig forutsigbar, men såpass god at man tenker: ha, ha, det var den ja. Jackass kjørte vel en variant, med fast føde involvert? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2020 4 minutes ago, Tyttebærtryne said: Jackass kjørte vel en variant, med fast føde involvert? At de dreit og spiste dritten etterpå?? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): At de dreit og spiste dritten etterpå?? He, he, nei, ikke så ille. De festet vel en trakt med slange bak, og førte slangen til en boble de hadde rundt hodet. Så var det å slippe gass da, og en var litt uheldig. Det var ikke bare gass i trakta:) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Fant en kort snutt. Kabelen dukker opp etter klippet er ferdig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2020 12 minutes ago, Tyttebærtryne said: Fant en kort snutt. Ikke rart at han spyr Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 SirOwen skrev (25 minutter siden): Ikke rart at han spyr Helt jævlig. Men å slippe en smyger i baksetet på bilen for etter hvert å overraske andre er another ballgame. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Har lenge hatt en fantasi om å bange ei som er gravid (ikke med min). Vet ikke hvor på psykhetsskalaen det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg