Deila Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Sjekket NRK.no nå og hot døvetolk var jo ikke der -vel det var en døvetolk men ikke DEN hotte døvetolken Åja, var det feil døvetolk altså? Da beklager jeg. Hun var vel egentlig ikke så hot, så ser den. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Har kollegaer som villig slikker fingrene mine. Satser på at det er yndige sekretærer. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Matcher ikke Nord-Korea. Mitt fødeland er noe for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Matcher ikke Nord-Korea. O døde og 0 smittede? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2020 Just now, NNightwish said: Satser på at det er yndige sekretærer. Jeg ønsker ikke å kommentere dette, henviser således til min pressetalskvinne HYYYL. 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): O døde og 0 smittede? Noe slikt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): O døde og 0 smittede? Delt førsteplass med Hviterussland. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2020 3 minutes ago, dengelgen said: O døde og 0 smittede? I Nord-Korea har de ikke sykdom. De driter heller ikke, og gikk således ikke tom for toalettpapir i mars måned. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 I Hviterussland tar de bare badstue og en shot med vodka, så holder alle seg friske. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Deila skrev (2 minutter siden): I Hviterussland tar de bare badstue og en shot med vodka, så holder alle seg friske. Burde ikke dette prøves ut? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Burde ikke dette prøves ut? Jo Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2020 Tror jeg skal teste et par av disse, en med bringebær og en med fersken. Det er jo sommer, VÅKS Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Men nei jeg vet ikke, virker fortsatt som det er noen løkhuer som klarer å bli smitta ved et sleivspark. Synd folk følte at de måtte feire 17. mai og være tett oppi hverandre. MÅTTE man virkelig det liksom.. sier seg selv at man får en boom etter noe sånn. Gamlinger sitter på kafeen i Rygge og aner fred og ingen fare, stakkars jævler sier jeg bare. Min mening er at folk burde holdt seg hjemme fram til pinsen var over, altså tilbake til normalen 2. juni. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2020 3 minutes ago, Deila said: badstue Får klaus av å være i en badstue i mer enn 5 sekunder. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Burde ikke dette prøves ut? Jo, uten tvil. Har trua jeg. Går i hvert fall ikke rundt og er redd for å bli syk. Jeg vasker hendene ofte og prøver å holde avstand så godt jeg kan av respekt for andre og vil ikke bidra til noen smittespredning. Så jeg følger reglene sånn sett, men sånn for min egen del frykter jeg ikke dette.. Kanskje jeg allerede har hatt det. Who knows. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 God natt eller god morgen. Senere i dag er det sjakk og Stuttgart - Hamburg som man nesten tror skulle være oppgjør fra Bundesliga, men det var i gamle når Klinsmann og Keegan spilte. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det er jo sommer, VÅKS Er meldt sommertemperaturer over helgen her i byen, endelig! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Får klaus av å være i en badstue i mer enn 5 sekunder. Bare badstue? Synd isåfall, du går virkelig glipp av noe der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): fersken Dette er en hit blant barna her i hvert fall. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2020 1 minute ago, dengelgen said: Er meldt sommertemperaturer over helgen her i byen, endelig! Ja, meldt hhv 21, 23, 25 og 25 grader fra lørdag til tirsdag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg