Stormoen33 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Sitter i mammas badekåpe. Behagelig å ha på seg. Jau, men sjølsakt! Den mamma veit alltid best! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 1. Vannmelon 2. Fersken/nektarin 3. Appelsin 4. Eple (Pink Lady) 5. Blå plommer 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): 1. Vannmelon 2. Fersken/nektarin 3. Appelsin 4. Eple (Pink Lady) 5. Blå plommer Måtte gitt avkall på mye godt, ja... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Moreller hadde nok vært på HYYYLs liste. Hadde savnet det også, ja. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Limp Bizkit - Behind Blue Eyes i hodetelefonene nå. Skal se ferdig The Night Of i natt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Måtte gitt avkall på mye godt, ja... Tror jeg må bytte plommer med ananas. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) Granca skrev (3 minutter siden): Moreller hadde nok vært på HYYYLs liste. Hadde savnet det også, ja. Det er vel bær? Nei, det er det jo ikke, men ja mye som måtte ofres. Kan man endre listen en gang i året for eksempel? Endret 26. mai 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det er vel bær? Nja. Tror det er en steinfrukt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Nja. Tror det er en steinfrukt. Ja, jeg har vært ute med raudepenna. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tror jeg må bytte plommer med ananas. Hadde vært sykt å nøye seg med bare 5. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Granca skrev (22 minutter siden): hvilke 5 frukter hadde dere valgt om dere bare fikk spise 5 resten av livet? Honningmelon, banan, mandarin, druer og sharon. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Glemmer aldri de blå plommene (eller de var jo lilla da) hos mormor, de man får kjøpt i butikken er bare bleke kopier i forhold til smak. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Granca skrev (9 minutter siden): Moreller hadde nok vært på HYYYLs liste. Ja men moreller er vel bær? Ikke frukt? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Avocado, lime, sitron, mango, aprikos, granateple, papaya, dragefrukt osv må også ut. Men jeg elsker jo frukt! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): blå plommene (eller de var jo lilla da) hos mormor, Lite som slår plommer rett fra treet... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Granca skrev (20 minutter siden): Disser puppene i aftens? Jau, men Sjølsakkt Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 3 hours ago, Frank.N.Steen said: Det som overrasket meg når man gikk gjennom en av de tidligste sesongene av showet, var at den langt yngre Kelly virket mye skarpere og kvikkere enn sin bror, men skipper man et par sesonger utover, er rollene snudd fullstendig på hodet, men igjen, Al var jo faktisk oppriktig glad i Peggy og langt mer hengiven i begynnelsen ovenfor for sin kone, så det ble nok justert en del, jo lenger ut i serien man kom. Tror noe av grunnen til at man ble litt overrasket over nettopp disse "forandringene" var først og fremst at når serien ble vist på norsk tv, var det som oftest fra og med sesong 4-5 og utover, og tror jeg sjeldent eller aldri så noe av de tidligere på tven, eller av det man da husker. Enkelte perioder virket jo showet å nærmest kun bikke mellom sesong 7 og 11. Men kan jo ikke klage, det var vel også i den perioden Kelly så aller best ut. Angående Christina Applegate, usikker på hvilken film det var, men tipper tidlig 90-tallet, og noe med at hun og søsknene avliver ei barnevakt og, nei var ei severdig crazy-komedie der jeg skulle likt å sett igjen, litt sånn Weekend at Bernies stil gående. Har sett mye på Bundy selv tidlige morgentimer på TV3, til tider en veldig morsom serie med drøy «på kanten»-humor som jeg liker. Har også lagt merke til at de nyere sesongene blir oftere vist enn de gamle. Al Bundy er virkelig drittlei og misogynistisk i de siste sesongene ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Stormoen33 skrev (20 minutter siden): Jau, men sjølsakt! Den mamma veit alltid best! Utrolige Visdomsord eg tar med meg inn i Natt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): Ja men moreller er vel bær? Ikke frukt? Googlet nå. Steinfrukt. Alt som vokser på trær er frukt. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Googlet nå. Steinfrukt. Alt som vokser på trær er frukt. Ok, da hadde moreller vært nr 1 på min liste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg