Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Hvorfor legger folk seg så tidlig? Er hjemmekontorperioden et avsluttet kapittel allerede?

Nææ, fortsatt hjemmekontor her i hvert fall. Stormoen har byttet jobb, hvor han måtte stå opp tidligere. 

Lenke til kommentar
Just now, Deila said:

Nææ, fortsatt hjemmekontor her i hvert fall. Stormoen har byttet jobb, hvor han måtte stå opp tidligere. 

Okay. Er visstnok noe som heter hjemmeskole også. Nevøen min på 18 våknet og meldte seg for læreren kl. 10 i går. Så fort ho var krysset ut gikk han og la seg igjen ?

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Okay. Er visstnok noe som heter hjemmeskole også. Nevøen min på 18 våknet og meldte seg for læreren kl. 10 i går. Så fort ho var krysset ut gikk han og la seg igjen ?

Haha er nok en del useriøs skoleundervisning om dagen ja. Vi hadde egentlig obligatoriske forelesninger(noe vi normalt ikke har) akkurat dette semesteret, siden vi skulle ha praksis og bare 3 uker med skole. Men når undervisningen ble over nett så fjernet de også at det skulle være obligatorisk. Etter det har jeg ikke fått med meg en eneste forelesning. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Hmm, merkelig, ser ut som den, ja.

Iflg IMDB er det Amazon Prime som har serien, mulig det er flere selskaper som deler på det.

Hmm, åja. Husker bare du anbefalte en serie som startet på "Z" som var på HBO. Tror nok det var den. Uansett, da tar jeg kvelden her også. Gnight.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...