Nightwish. Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Flått forslag. Vært der? Det har ikke jeg og det er nesten skammelig. ikke vært på Sula heller. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hanner Deila? Satan, det var selve beviset på at jeg må legge meg, men tenkte først og fremst på deg. Deila jobbet vel som utkaster på en pub i sentrum på den tiden. Den første utkasteren i nattkjole. 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 SirOwen skrev (10 minutter siden): "Run", tipper jeg. Korte episoder, greit å chille til. Ja, var sikkert den. Ser det er 1 sesong, så jeg sjekker ut. Takk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 NNightwish skrev (4 minutter siden): Hvor leste jeg om stekt tomatsuppe? Hadde tomatsuppe til middag i dag med kjøttbullar og rundstykker til. Helt ok middag, men straffen er halsbrann etterpå. Heldigvis så fungerer melk som halsbranndempende. Jeg tar gjerne æren for den. Mener jeg skrev noe om det på VGD i går. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Vært der? Det har ikke jeg og det er nesten skammelig. ikke vært på Sula heller. Nei, men noen somrer har tenkt at jeg må få dratt utover fra hytta og tatt den der båtturen som går. Satser på at det blir i sommer, blir stasjonert på hytta da. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg tar gjerne æren for den. Mener jeg skrev noe om det på VGD i går. Har du lurt Hanner NNightwish til å få halsbrann nå, din skøyer. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Satan, det var selve beviset på at jeg må legge meg, men tenkte først og fremst på deg. Deila jobbet vel som utkaster på en pub i sentrum på den tiden. Den første utkasteren i nattkjole. Jau, eg var denner chaffeur på disse 11, 12 og 13 trikkane, var vanskeleg at gjera samtidigt. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Nei, men noen somrer har tenkt at jeg må få dratt utover fra hytta og tatt den der båtturen som går. Satser på at det blir i sommer, blir stasjonert på hytta da God tur! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Har du lurt Hanner NNightwish til å få halsbrann nå, din skøyer. Det var slemt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): blir stasjonert på hytta da. Jau, men da reknar eg med at den kaffikjel blir satt på når eg plutselig dukkar opp på besøk! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2020 8 minutes ago, Deila said: Takk You're welcome. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Ingen fastboende igjen på Halten nå. Fra Wiki: "I sine glansdager var Halten trøndelagskystens største fiskevær. På det meste kunne det være 1000 fiskere i Halten. Folkemengden var så stor at det ble etablert eget sykehus på Halten." Sykehus, du verden. Jeg er fugleinteressert og på Halten observeres det ofte sjeldne fugler. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Nei, nok om Halten og Galten. Det begynner å bli lovlig sent. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Stormoen33 skrev (15 minutter siden): Jau, men da reknar eg med at den kaffikjel blir satt på når eg plutselig dukkar opp på besøk! Kjører pulverkaffe:) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 NNightwish skrev (9 minutter siden): Jeg er fugleinteressert Øyyyy, me too. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 NNightwish skrev (1 time siden): Sea of Love med Al Pacino i hovedrollen samt John Goodman og Ellen Barkin. Flott og kraftig undervurdert filmperle. Morsomt og flaut når de speed-dater... 2 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Mulig han sikta til Zerozerozero Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 46 minutes ago, NNightwish said: Hvor bør jeg flytte? Oslo? Fredrikstad? Halten? Værmessig vil jeg si Fredrikstad er blant de beste i landet. Nesten aldri nedbør, og et idyllisk sted om sommeren. Men når man flytter til en by så er det gjerne andre faktorer enn vær som spiller inn, vil jeg tro. Bedagelig by. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Da er det god natt igjen godtfolk! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Ale-Fawk skrev (13 minutter siden): Mulig han sikta til Zerozerozero Det tror jeg stemmer ja. Var den serien SirOwen anbefalte her om dagen på HBO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg