Tyttebærtryne Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er egentlig litt trøtt Jøss, fortsatt normalisert døgnrytme? Ikke snaut. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Ja, da er eg ferdig med en innlevering i siste liten. Vet ikke om hvor god avgjørelsen om å dra på familieselskap først og gjøre innlevering etterpå var, men det gikk. Det var siste innlevering for semesteret, så da er det bare en bais-oppgave på 7k ord igjen. Som avsluttende eksamen. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Litt nattmat så er det vel nok for meg også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Innlevering med noen pils innabords etter selskap er jo alltid litt spennende i forhold til hvordan resultatet blir. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2020 Just now, Stormoen33 said: Litt nattmat Krabbe? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Innlevering med noen pils innabords etter selskap er jo alltid litt spennende i forhold til hvordan resultatet blir. Neida, kreativiteten blomstrer da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Krabbe? Sutresuppe. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Litt nattmat så er det vel nok for meg også. Dette tenkte jeg på også, magen rumler her. Tok frem to brødskiver, men innså at jeg ikke hadde pålegg. Eneste jeg har er nugatti. Det er mer sånt jeg bruker som en nødløsning. Må helst ha noe proteiner på skivene. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Neida, kreativiteten blomstrer da. Begynner å bli ganske god på innleveringer nå etter noen år som student. Var bare en liten på 1400 ord. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Sutresuppe. Neppe nok næring i denne, forsvinner jo fortere enn svint ser det ut til. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Ale-Fawk skrev (1 time siden): Fikk ikke med meg den, herlig scene og ikke minst reaksjonen da. ? Basinger var jo til og med flott som animert figur i Cool World (1992), da som Holli Would "if she could": 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Har jeg gått glipp av noe på den andre siden i dag? Har ikke fulgt så godt med, men virket som tafse var i storform. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2020 10 minutes ago, Nattkjolemedurin said: Dette tenkte jeg på også, magen rumler her. Tok frem to brødskiver, men innså at jeg ikke hadde pålegg. Eneste jeg har er nugatti. Det er mer sånt jeg bruker som en nødløsning. Må helst ha noe proteiner på skivene. Hvis du ikke har pålegg, er vel nettopp nødløsning det du må ty til? Og Nugatti er jo bærre lekkert. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke har pålegg, er vel nettopp nødløsning det du må ty til? Og Nugatti er jo bærre lekkert. Ble to brødskiver med Nugatti her ja, gadd ikke å gå på butikken nå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2020 Tror jeg hadde gjort som flertallet i pollen de har på samme side.... https://www.nettavisen.no/nyheter/familie-fant-nesten-ti-millioner-i-kontanter-i-veikanten/3423971801.html Lenke til kommentar
G Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 (endret) 1 hour ago, Stormoen33 said: Hehe, slutten på filmen, helten skal slippe ei svensk prinsesse ut av cella for litt motbetaling hun hadde lovt ham ... Fader så gammel filmen er blitt nå. Så den vel på kino mener jeg for lenge lenge siden. Er det samme film hvor statsoverhoder får montert eksplosiv i hode, og landingsstripe for fly inne en fjellhule? Hodene eksploderer i sånn magi-fargerik eksplosjon. Eller er blander jeg to helt forskjellige filmer nå? Endret 24. mai 2020 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 (endret) 1 hour ago, Frank.N.Steen said: Fikk ikke med meg den, herlig scene og ikke minst reaksjonen da. ? Basinger var jo til og med flott som animert figur i Cool World (1992), da som Holli Would "if she could": Hun var ganske snasen sammen med Mikke Rurke i 9 1/2 weeks. Mikke spillet også med Carre Otis Kan hende noen mods sletter dette brystbildet når de er tilstede. Men, fader dette er jo filmkulturellt sensuellt gull Spoiler Så har man disse to jentungene da: Endret 24. mai 2020 av G Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 1 hour ago, Frank.N.Steen said: Fikk ikke med meg den, herlig scene og ikke minst reaksjonen da. ? Basinger var jo til og med flott som animert figur i Cool World (1992), da som Holli Would "if she could": Slettes ikke verst! Kim Basinger på 80- og 90-tallet var rett og slett en deilig skapning. 10/10. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2020 Nærmer seg natta, først en kjapp dusj. Good night, alle dusjelskere!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg