Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Ja, Korgutt?

Noe som gikk gærent. Vet ikke helt hva det var men kan ta det her. Jeg bare lurer på agendaen til han tullingen inne på vgd som får sletta innlegg over en lav sko. Virker som at «alle» vet hvem han er i det sivile liv også. Han har etter det jeg har skjønt en bruker her inne som var aktiv i mars måned i denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Det er vel ingen som skjønner hva agendaen er bortsett fra å få utestengt brukere og ødelegge tråder. Han er utestengt herfra.

Trådstarter til mimretråden. Innlegget der har tydeligvis blitt slettet. Er vel samme dusten som står bak? Etternavnet hans i det sivile er vel nesten det samme som en gammel Lillestrømstopper?

Lenke til kommentar
TheIceman10 skrev (1 minutt siden):

Det bør ikke komme som noe sjokk.

Kan ikke si at det kom som en bombe på meg akkurat. Men stemmer den antagelsen min om at han har et etternavn som er nesten identisk med en tidligere stopper hos Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Korgutt skrev (51 minutter siden):

Kan ikke si at det kom som en bombe på meg akkurat. Men stemmer den antagelsen min om at han har et etternavn som er nesten identisk med en tidligere stopper hos Lillestrøm?

Det stemmer. Han har i oppgave å få sletta tråder og innlegg, og gjør ikke noe annet enn å henge på klageknappen. Dessverre har ikke MOD oversikt over eget forum, så de bare sletter på måfå det som klages inn. Patetisk hele opplegget. 

Lenke til kommentar
lsklars skrev (2 minutter siden):

Det stemmer. Han har i oppgave å få sletta tråder og innlegg, og gjør ikke noe annet enn å henge på klageknappen. Dessverre har ikke MOD oversikt over eget forum, så de bare sletter på måfå det som klages inn. Patetisk hele opplegget.  
Han skriver en del usaklig dritt selv som slipper gjennom. Skal man få gjort noe med det så må man vel nesten ansette et par personer på heltid for å ta han.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 timer siden):

Det er vel ingen som skjønner hva agendaen er bortsett fra å få utestengt brukere og ødelegge tråder. Han er utestengt herfra.

Vet du hva som førte til at han ble utestengt herfra?

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

The jury is still out.

Drev og leste de første sidene i tråden. Virker som at de fleste her inne er mottagelig for en fleip eller 3. Og tror moderatorene i VG hadde tjent på å være delaktig i diskusjonene slik som her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...