BrorneDin Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Eg dansar inn i natten. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) Jeg er ikke altetende når det kommer til sjømat jeg heller. Krabbe, Hummer, reker, laks og røkelaks er det jeg liker. Scampi også, om det er i sushi. Endret 22. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): røykelaks med fersk dill og Snøfrisk er nam Her er vi iallefall enige. Jeg kunne spist sjømat 6 dager i uken, kjøtt på søndag, som sommerferiene under oppveksten på øya tilsa. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke altetende når det kommer til sjømat jeg heller. Krabbe, Hummer, reker, laks og røkelaks er det jeg liker. Har du noensinne kjent lukta når man koker krabbe? Jeg brekker meg når jeg kjenner den. Dessverre er fruen glad i krabbe så .... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Har du noensinne kjent lukta når man koker krabbe? Jeg brekker meg når jeg kjenner den. Dessverre er fruen glad i krabbe så .... Det lukter ikke godt nei. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Da jeg var barn kokte de faenskapet inne før de fant ut at det var bedre å gjøre det ute ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg beklager min harde ordbruk om krabber, og ber om tilgivelse fra dem som liker dette ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jeg beklager min harde ordbruk om krabber, og ber om tilgivelse fra dem som liker dette ... Haha. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Haha. Mente det ikke selvsagt ... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Brutalt det som skjer i reiselivsbransjen nå: https://www.vg.no/nyheter/i/JozLPb/kritisk-for-feriepenger-etter-turiststopp-over-halvparten-i-fare-for-aa-gaa-konkurs "– Over halvparten av våre medlemsbedrifter i reiselivet står i reell fare for å kunne gå konkurs. Reiselivet som står så sterkt vinter og sommer i Innlandet er den bransjen som er aller hardest rammet i vår region, sier Kristiansen og påpeker hvor viktig ordningene med de statsgaranterte lånene er nå." Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Jeg beklager min harde ordbruk om krabber, og ber om tilgivelse fra dem som liker dette ... Går helt fint for min del, sjømat er ikke det jeg setter høyest av mat. Spiser det sjeldent uansett.. Det er noe jeg synes er spiselig, men det er ikke det jeg lager meg når jeg vil ha noe godt akkurat.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): SIGG er DIGG Sluttet å røyke for 11 år siden, kunne ikke falt meg inn å begynne igjen. Folk som digger sigg, lukter vondt! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (11 minutter siden): Over halvparten av våre medlemsbedrifter i reiselivet står i reell fare for å kunne gå konkurs. Reiselivet som står så sterkt vinter og sommer i Innlandet er den bransjen som er aller hardest rammet i vår region, sier Kristiansen og påpeker hvor viktig ordningene med de statsgaranterte lånene er nå." Jeg er muligens skadefro, men jeg gråter ikke. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Rører ikke sånt selv. Dårlig for helsa, lukter og dårlig for lommeboka. Hater røykere og dopere. Har røyket endel i forbindelse med byturer osv. men tiden hvor jeg casually kjøper meg en 20 pk marlboro light er over. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Da sier vi god natt igjen, kommer sterkere tilbake om endel timer. Lenke til kommentar
G Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 44 minutes ago, Yiddo10 said: Eg dansar inn i natten. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Man kan legge seg til denne, med god og ren samvittighet, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg