SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 28 minutes ago, Frank.N.Steen said: men er jo litt av et sjansespill, da å følge opp et mesterverk som The Shining jo er. Så er nesten litt skeptisk, for ville vært utrolig kjipt om det blir total bomtur. Men det kan en jo selvsagt ikke vite, om en aldri ser den. Styr unna, hvis du ikke vil ødelegge minnene om The Shining. Her er ihvertfall min mening. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 59 minutes ago, Stormoen33 said: NEI!!! Hvorfor ikke??? Fikk du klippet plenen, eller fikk du sinte blikk fra naboer som ikke tåler at andre gjør ting på en helligdag? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Det forbaska låsebolt adapteret er borte IGJEN så fikk ikke byttet dekk. Jeg skjønner det bare ikke, legger det i midtkonsollen hver gang, men tydeligvis er demensen langt fremskredet, lette overalt i bilen uten resultat. Ble så forbanna at plenklipping utsettes til i morgen! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 18 minutes ago, Stormoen33 said: Det forbaska låsebolt adapteret er borte IGJEN så fikk ikke byttet dekk. Jeg skjønner det bare ikke, legger det i midtkonsollen hver gang, men tydeligvis er demensen langt fremskredet, lette overalt i bilen uten resultat. Ble så forbanna at plenklipping utsettes til i morgen! Så du fikk hverken byttet dekk eller klippet plen. Got it. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Så du fikk hverken byttet dekk eller klippet plen. Ble klikking i vinkel istedenfor ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 Just now, Stormoen33 said: Ble klikking i vinkel istedenfor ... Hehe, pass på blodtrykket. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Hehe, pass på blodtrykket. Har fått roet meg ned, men det var rimelig høyt en stund ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: Har fått roet meg ned, men det var rimelig høyt en stund ja. Høres ut som det var på samme nivå som når jeg skal montere flatpakkede møbler, alias djevelens verk. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Høres ut som det var på samme nivå som når jeg skal montere flatpakkede møbler, alias djevelens verk. Kjenner du deg igjen i denne stand up komikeren? 2 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Høres ut som det var på samme nivå som når jeg skal montere flatpakkede møbler, alias djevelens verk. Har montert et Ikea-kjøkken samt komoder, garderobeskap, nattbord og seng, jeg kan love deg at dette var mye verre. Dette er andre låsebolt adapter på to år! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 13 minutes ago, Korgutt said: Kjenner du deg igjen i denne stand up komikeren? LOL, hadde ikke sett det klippet før, den passer jo meg 100 % ??? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 13 minutes ago, Stormoen33 said: Har montert et Ikea-kjøkken samt komoder, garderobeskap, nattbord og seng, Kondolerer. Se videoen til Korgutt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Kondolerer. Tålmodighet er stikkordet her ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 Just now, Stormoen33 said: Tålmodighet er stikkordet her ... Tålmodighet er fremmedord her... Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 SirOwen skrev (11 minutter siden): LOL, hadde ikke sett det klippet før, den passer jo meg 100 % ??? Da er vi 2 SirOwen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Det jeg reagerer mest på med Ikea er at de sender med en liten umbrakonøkkel, burde sendt med en drill istedenfor ... "Ja, her har du kjøkkenet ditt og her er umbrakonøkkelen, kommer til å ta bare en uke dette." ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 7 minutes ago, Korgutt said: Da er vi 2 SirOwen. Vi nordmenn er ganske lettlurte. Først betaler vi mangfoldige tusen kroner for et møbel. Deretter skal vi jaggu bygge det selv også. Glem det. Stort sett kjøper jeg møbler som kommer ferdig montert. Det er verdt de ekstra pengene. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: umbrakonøkkelen Djevelens verk. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Korgutt skrev (39 minutter siden): Kjenner du deg igjen i denne stand up komikeren? Det var mye fin banning. Når man tar frem bruksanviningen er nederlaget totalt. Må ty til det noen ganger, hiver den i hvert fall ikke. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) SirOwen skrev (7 minutter siden): Vi nordmenn er ganske lettlurte. Først betaler vi mangfoldige tusen kroner for et møbel. Deretter skal vi jaggu bygge det selv også. Glem det. Stort sett kjøper jeg møbler som kommer ferdig montert. Det er verdt de ekstra pengene. Og det verste er at vi føler oss som noen komplette idioter når vi står der med umbrakonøkkelen i høyre hånd og en 140 siders bruksanvisning i venstre hånd som ingen forstår bæret av. Endret 21. mai 2020 av Korgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg