Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frank.N.Steen skrev (På 19.5.2020 den 23.47):

I think we have a critic" ?

Episk scene! 
Har du forresten sett Radical Jack (2000)? Den er med actionstjerna Billy Ray Cyrus og Dedee Pfeiffer (vi får til og med se hennes to små yndigheter!) Kanskje en klar 1/10 film men underholdende på sitt vis.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (9 timer siden):

Episk scene! 
Har du forresten sett Radical Jack (2000)? Den er med actionstjerna Billy Ray Cyrus og Dedee Pfeiffer (vi får til og med se hennes to små yndigheter!) Kanskje en klar 1/10 film men underholdende på sitt vis.

Radical Jack? Aldri hørt om, men Deedee Pfeiffer og attpåtil litt mer, gjør jo at interessen gir positive utslag.

Dessverre fant jeg ingen komplett film liggende på Youtube, så mulig en får ha den litt til "gode", og heller se om ikke noen billige DVD utgivelser kan oppdrives i et svakt øyeblikk.

Men takker for tips, om ikke i retning ei "stor" film, så hvert fall ei meget søt og sjarmerende dame, i lillesøster Pfeiffer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (7 minutter siden):

Radical Jack? Aldri hørt om, men Deedee Pfeiffer og attpåtil litt mer, gjør jo at interessen gir positive utslag.

Dessverre fant jeg ingen komplett film liggende på Youtube, så mulig en får ha den litt til "gode", og heller se om ikke noen billige DVD utgivelser kan oppdrives i et svakt øyeblikk.

Men takker for tips, om ikke i retning ei "stor" film, så hvert fall ei meget søt og sjarmerende dame, i lillesøster Pfeiffer.

Frank. Har du sett filmen Doctor sleep? En oppfølger til The Shining med Jack Nicholson i hovedrollen. Nå er det sønnen Danny som er i fokus.

Lenke til kommentar

Nei, den har jeg tilgode å se, men virket jo på forhånd interessant så blir vel til at man får sjekke ut ved ei senere anledning. 

Det er Ewan McGregor som har hovedrollen tror jeg, men er jo litt av et sjansespill, da å følge opp et mesterverk som The Shining jo er. Så er nesten litt skeptisk, for ville vært utrolig kjipt om det blir total bomtur. Men det kan en jo selvsagt ikke vite, om en aldri ser den.

Men takker for tipset.

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (6 minutter siden):

Nei, den har jeg tilgode å se, men virket jo på forhånd interessant så blir vel til at man får sjekke ut ved ei senere anledning. 

Det er Ewan McGregor som har hovedrollen tror jeg, men er jo litt av et sjansespill, da å følge opp et mesterverk som The Shining jo er. Så er nesten litt skeptisk, for ville vært utrolig kjipt om det blir total bomtur. Men det kan en jo selvsagt ikke vite, om en aldri ser den.

Men takker for tipset.

7;4 på imdb ratingen. Er vel ganske høyt til å være en slik type film? Forøvrig enig med deg at The Shining var et mesterverk.

https://www.imdb.com/title/tt5606664/?ref_=nv_sr_srsg_0

Endret av Korgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...