SirJames™ Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 1 minute ago, dengelgen said: Why Woman Kill-episoden sett så nå legger jeg meg for å sove. Snakkast i måro! Eller i dag... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Vurderer takeaway til middag i morgen, kinesisk sådan. Kunne jeg tenkt meg også, men dessverre heter Kina-restauranten i Molde Fook Yuen ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: men dessverre heter Kina-restauranten i Molde Fook Yuen . Nice Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Det er vanskelig å si, men det finnes folk som vikler seg så langt inn i løgner at eneste mulighet er å forbli der. Da er det vanskelig å komme seg ut. Du er godt inne på noe, helt klart. Løgn er en beskyttelsesmekanisme, negativ/umoden sådan. Vårt forsvar/beskyttelse (kognitive forsvarsmekanismer, som det også heter), bidrar til å beskytte oss selv, vårt eget selvbilde, men har også klar betydning for vår interaksjon med andre mennesker. Negative/umodne forsvarsmekanismer vil således påvirke oss selv, og vår interaksjon med andre, i negativ retning. Projisering og benektelse er typiske negative forsvarsmekanismer. Det er bl.a. derfor man lett finner ut hvem som er troll på anonyme debattforum. PS: detter er tatt "fra hofta", slik jeg husker det å studiet. Har fått utallige bekreftelser i praksis, også for egen del, si?:) 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 SirOwen skrev (8 minutter siden): True story? Jepp. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Nice Har vel ikke fått all verdens til omtaler heller. Vi hadde en som var knallbra, men den ble dessverre nedlagt da bygget de holdt til i skulle rives. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Ey, alt som er kinesisk burde egentlig boikottes til vi får sannheten frem om hva som er greia med dette viruset de har sendt oss. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: Jepp. What the f... skulle du på Highbury? Her snakker vi jo sent 1800-tall. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 Just now, Nattkjolemedurin said: Ey, alt som er kinesisk burde egentlig boikottes til vi får sannheten frem om hva som er greia med dette viruset de har sendt oss. Forsåvidt korrekt. Men maten på den lokale restauranten her er så jævla god, so fuck it. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Du er godt inne på noe, helt klart. Løgn er en beskyttelsesmekanisme, negativ/umoden sådan. Vårt forsvar/beskyttelse (kognitive forsvarsmekanismer, som det også heter), bidrar til å beskytte oss selv, vårt eget selvbilde, men har også klar betydning for vår interaksjon med andre mennesker. Negative/umodne forsvarsmekanismer vil således påvirke oss selv, og vår interaksjon med andre, i negativ retning. Projisering og benektelse er typiske negative forsvarsmekanismer. Det er bl.a. derfor man lett finner ut hvem som er troll på anonyme debattforum. PS: detter er tatt "fra hofta", slik jeg husker det å studiet. Har fått utallige bekreftelser i praksis, også for egen del, si?:) Det er vel mye fasit her til det som foregår på VGD vil jeg tro. En usedvanlig god analyse dette Tyttebær. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Sjokolade skal ikke være i kjøleskapet. Fruktnøtten vil bli kjempehard, og du kan chippe en tann. Smash er unntaket. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Bra vi ikke har det her! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Da tror jeg egentlig at jeg runder av med en cheri cheri prympi. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Sjokolade skal ikke være i kjøleskapet. Prøv deg på det på Filippinene ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): What the f... skulle du på Highbury? Her snakker vi jo sent 1800-tall. Bytt 8 med 9, så er vi i nærheten. J96 er Poolfan, som meg, men hjalp meg med å skaffe de siste billettene da min kompisgjeng (også Arsenalfans), manglet noen billetter til Arsenal - Spurs. Job well done av J96 egentlig:) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Sjokolade skal ikke være i kjøleskapet. Sjokolade må inntas i avkjølt tilstand, i romstemperatur er den bare ekkel. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (6 minutter siden): Ey, alt som er kinesisk burde egentlig boikottes til vi får sannheten frem om hva som er greia med dette viruset de har sendt oss. Boikott gjerne alt fra Kina, men ikke kinamat som serveres innenlands. Ganens helbredelse. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (2 minutter siden): Da tror jeg egentlig at jeg runder av med en cheri cheri prympi. -pjoff- .p Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Det er vel mye fasit her til det som foregår på VGD vil jeg tro. Man finner nok eksempler der også;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg