Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Hvilken by bor dere i?

Den vakreste, flotteste og beste. Dom, elv, natur, foppall, idrettsmiljø, anlegg, veldig joviale folk, lun stemning, miljøer med høy kompetanse, veldig god infrastruktur, skjønne damer, og en og annen idiot. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fin by Trondheim, ja, men mindre smitte i Fredrikstad. Fantastisk sommerby plankebyen, men kan være litt kjedelig om vinteren. Sportslig sett ganske jævlig for øyeblikket. Men det er byen min og her har jeg bodd hele livet. Gir den 8/10.

Lenke til kommentar
TheIceman10 skrev (6 minutter siden):

Vurderer å ramme inn dette bildet for å henge det opp i nykåken. Skal dekke hele stue- og/eller soveromsveggen!

Hadde vurdert å dekke vinduene med det bildet! Da kan man som bonus gå nakjin inne også ...

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheIceman10 skrev (7 minutter siden):

Vurderer å ramme inn dette bildet for å henge det opp i nykåken. Skal dekke hele stue- og/eller soveromsveggen!

Akkurat det er jeg sikker på ville vært veldig fint, skulle gjerne sett det. Utsikt mot sjø slår det aller meste, foruten RBK og LFC.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (10 minutter siden):

Å åpne kjøleskapsdøra  er jo en giveaway da ...

BkEYCLJ.gif

Og med det tar man "kvelden" med Vanessa Angel (Kingpin 1996) i tankene, ettersom antall innlegg har overskredet maks grensa for i dag, dessverre. 

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...