Elgen. Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) TheIceman10 skrev (1 time siden): Antall besøk på Burger King & McDonalds kan jeg telle på én hånd. Samme her -jeg vil gå så langt å si at at begge er djevelens verk! Endret 19. mai 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Dick her down! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 dengelgen skrev (16 minutter siden): begge er djevelens verk! Jau! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 dengelgen skrev (2 timer siden): Samme her -jeg vil gå så langt å si at at begge er djevelens verk! "I think we have a critic" ? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) SirOwen skrev (4 timer siden): Skjønner fortsatt ikke disse restriksjonene dine. Virker som det har løsna litt nå, for har jo oversteget 10 innlegg, og enda ingen rød skrift om maks grense hittil. Men mulig at gårsdagens 10 innlegg kom med såpass korte mellomrom, at det kanskje ble ei slags "sikkerhets" automatikk i at det ble tolket som mulig "spamming", siden jeg var ny bruker osv. Vel, da var visst moroa over for denne gang, og fikk i det jeg postet denne, ei påminnelse om at: Du har nådd maksimalt antall poster du kan publisere pr. dag. Så da tar jeg like greit kvelden og forsøker meg på en god natt videosnutt fra Transylvania 6-5000 (1985): Endret 19. mai 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Evening Tyttebær. Blir det fisking i pinsa? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Virker som det har løsna litt nå, for har jo oversteget 10 innlegg, og enda ingen rød skrift om maks grense hittil. Men mulig at gårsdagens 10 innlegg kom med såpass korte mellomrom, at det kanskje ble ei slags "sikkerhets" automatikk i at det ble tolket som mulig "spamming", siden jeg var ny bruker osv. Tror det bare var en "sikkerhetsforanstaltning" i forhold til at de opplevde mange brukere over her når vi gikk over og at moderator-ressursene deres er begrenset. Men de tar dem veldig alvorlig da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Evening Tyttebær. Blir det fisking i pinsa? Ja, men det blir det allerede om 1,5 døgn også. Prøver å "lande" noen krabber også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Det er lune tider. Absolutt. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Ja, men det blir det allerede om 1,5 døgn også. Siden du liker casting, regner jeg med at du fisker med flue? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Siden du liker casting, regner jeg med at du fisker med flue? Nope, men litt fokus på casting må være lov?:) Jeg er oppvokst med fiske til sjøs, men voks ikke opp ved sjøen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Nope, men litt fokus på casting må være lov?:) Jeg er oppvokst med fiske til sjøs, men voks ikke opp ved sjøen. Ok, skal prøve tohåndsstang for første gang i år, får se hvordan det går si ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Kan likevel innrømme at fluefiske er noe jeg kan ha tenkt meg å prøve. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Frykter imidlertid at elva er veldig stor i år, med tanke på snøsmeltingen. Da blir det kanskje møresild istedenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 SirOwen skrev (4 timer siden): DERFOR foretrekker jeg Burger King ?? https://abcnews.go.com/US/mcdonalds-employees-shot-angry-customer-told-dining-room/story?id=70553451 Fikk forstoppelse to ganger av Wendys , liker McD best.......liker ikke BKs burgere noe særlig , de kylling-sandwichene er ålreit dog Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Kan likevel innrømme at fluefiske er noe jeg kan ha tenkt meg å prøve. Det er jo noe eget ved det, mye teknikk, jeg regner meg vel som en nybegynner selv om jeg har hatt enhåndsstang i mange år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg