ElSutrekuk Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Stuper i seng. Må på en lengre kjøretur i morgen. God natt, menighet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2020 28 minutes ago, Justice 96 said: Stuper i seng. Ditto. Good night, all burger clowns!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 dengelgen skrev (9 minutter siden): God morgen trådtreller og trådsneller! God morgen dengelgen og andre som måtte våkne etterhvert. Ny dag nye muligheter. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Another day, another dollar! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Korgutt skrev (1 time siden): God morgen dengelgen og andre som måtte våkne etterhvert. Guten morgen! Våknet før fuglene kvitret! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Spent på formen til Delilah i dag. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Justice 96 skrev (19 minutter siden): formen Neppe noen spenning knyttet til den. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Tror jeg har litt for mye energi på morgenkvisten, har tørket støv. Utrolig!! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 dengelgen skrev (7 minutter siden): Tror jeg har litt for mye energi på morgenkvisten, har tørket støv. Utrolig!! Sjokkerende! Selv har jeg klart å barbere meg i ansikt og på skalle, for så å dusje og spise frokost. Ligget foran skjema så langt! Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Her kan vel en herre få syte litt - er det andre enn meg som savner oppsettet på VGD hver gang jeg er innom her? Er dette primært å anse som en vanesak, eller er der flere som føler det samme selv etter lengre tid på dette forum? Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) MrPets skrev (2 minutter siden): vanesak Vanesak for min del. Syntes det var helt jævlig her i starten. Tenker ikke noe særlig over det lenger. Dessuten er det funksjoner her som VGD burde hatt, som å kunne blokkere troll feks. Og ikke minst, modereringen her gir som oftest mening, i motsetning til på VGD. Endret 18. mai 2020 av Justice 96 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) MrPets skrev (6 minutter siden): Her kan vel en herre få syte litt - er det andre enn meg som savner oppsettet på VGD hver gang jeg er innom her? Er dette primært å anse som en vanesak, eller er der flere som føler det samme selv etter lengre tid på dette forum? VG burde endret hele forumet sitt. Så mange forumet som er "døde" - hele VGD hadde trengt en real oppfriskning. Endret 18. mai 2020 av lsklars Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Justice 96 skrev (3 minutter siden): Vanesak for min del. Syntes det var helt jævlig her i starten. Tenker ikke noe særlig over det lenger. Dessuten er det funksjoner her som VGD burde hatt, som å kunne blokkere troll feks. Og ikke minst, modereringen her gir som oftest mening, i motsetning til på VGD. Godt å høre, da satser vi på at det går seg til også for min del. Jeg installerte faktisk nuke-scriptet på VGD noen måneder tilbake for å fjerne den verste brukeren, men det er jo enda bedre at dette er innbakt på nettsiden. Hva gjelder modereringen på VGD er vel nettopp dette hovedgrunnen til at vi alle har emigrert hit... Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 MrPets skrev (33 minutter siden): Her kan vel en herre få syte litt - er det andre enn meg som savner oppsettet på VGD hver gang jeg er innom her? Er dette primært å anse som en vanesak, eller er der flere som føler det samme selv etter lengre tid på dette forum? Enig med deken, men får selvsagt finne meg i at det er annerledes på dette forumet. Det jeg savner er å få velge antall visnnger per side, da 20 som standard er lite. For alt jeg vet, kanskje det er mulig å endre? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 lsklars skrev (1 time siden): Utrolig at du klarer å opprettholde det skyhøye nivået, selv etter nasjonaldagen. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 NNightwish skrev (3 timer siden): Utrolig at du klarer å opprettholde det skyhøye nivået, selv etter nasjonaldagen. Ja, enig det. Men allerede 8 lyspærer, det er sterkt. Jeg føler meg beæret. Selv om misunnelsen fra Mr. Tafsemester er til å ta og føle på i VGD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg