Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Jammen, hva med den rå løken da? Ingen som tenker på den, den blir jo helt alene stakkar. 

Neida, man kan bytte på, men foretrekker du rødløk eller kepaløk?

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar

Kolossalt med løkprat her, men jeg forbinder ikke 17.mai med pølser og is. 
Før i tiden feiret hele storfamilien nasjonaldagen med stor lunsj på hotell, der det bugnet av mat av alle sorter. Koldtbordet ble rundet flere ganger og det ble både forrett, hovedrett og dessert. Etterpå hørte vi på talen og gikk mette og gode hjem.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Utrolig historie deng, likte spesielt godt at det endte godt.?

Ja -lærte på skolen at det var viktig med en god slutt ;D 
Jeg fikk en hilsen en gang på 17.mai av en bekjent og han skrev "spis masse is og pølser"  Jeg forstod ikke hva han mente med det! 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (3 timer siden):

The Astonishing-albumet. Har ikke fordøyd det helt ennå, det er jo et massivt album. Hva synes folk om dette verket?

Elsket og hatet. Jeg personlig digger konseptalbum, så for meg var Astonishing helt greit. Ikke det beste av de har gjort, men langt fra så dårlig de verste kritikerne skal ha det til. Tror storyen og lengden på albumet ble for mye for mange å svelge. 

Konsertene hvor de fremførte hele albumet, syntes jeg var meget bra. Så dem 4 ganger på den turnéen og skulle ønske de hadde filmet et show og gitt ut på Blu-ray. 

Lenke til kommentar

Det samme er jo greia med Ayreon som Astonishing. Det meste han gir ut er konseptalbum, som kan bli mye for mange å sette seg inn i. I tillegg til at han har gjestevokalister som bekler de forskjellige rollene i historien som fortelles. Jeg skjønner det kan bli tungt for mange. Å bare høre en låt med Ayreon blir nesten meningsløst, men desto større er belønningen når man skjønner hva som foregår. Kunst! 

Endret av Justice 96
Lenke til kommentar
12 minutes ago, dengelgen said:

han skrev "spis masse is og pølser"  Jeg forstod ikke hva han mente med det! 

Det henger dessverre igjen fra mangel på fantasi blant FAU og deres likesinnede som skal være ansvarlig for bevertning på skolenes 17. mai arrangement. Da blir det standard ispinner og lunkne, ihjelkokte og sprukne wienerpølser fra First Price. Legg til at det aldri var annet å oppdrive enn vanlig Idun Pølsesennep alias djevelens verk.

Hva med å trå utenfor komfortsonen og servere grønnsakssuppe eller en random gryterett? Eller nystekte rundtstykker med smør og ost? De fleste skal jo spise middag senere på dagen allikevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...