Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Ja eller nei til pegging? Jeg tenker nei, men dere ungdommer må få gjøre hva dere vil ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Ja eller nei til pegging? Står over. Virker som du trenger en tur til Oslo igjen snart? Endret 16. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Ja eller nei til pegging? Ikke for 100 mill! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg er krenka. Vet ikke hvorfor, men, ja, jeg er krenket. "hu der hjemme". Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): "hu der hjemme". Tror du at de driver med pegging i huset der? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Det er nok ikke for alle. Bare satt og funderte litt. Er jo en anelse gay å gjøre det, selv om man er hetero og gjør det med en jente. Ikke noe man snakker om med kompiser eller med fullt navn på nett, men nå kommer jeg aldri til å gi ut etternavnet mitt heller da ? Beklager seksuell avsporing. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Ale-Fawk skrev (6 minutter siden): Ja eller nei til pegging? Niks. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Om avsporing er utafor, så er det innafor. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Jau, men da vil eg bare få medela at den 17. mai tog nu er avlyst. Her er nu 2 grader og snø/sludd bygar. Men allikevel må me få ynskja ein flott 17. mai til alle. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg vet ikke hva pegging er, og takker høflig nei da jeg ikke vet hva det er. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Leiemarkedet og boligmarkedet i Oslo er knallhardt. Prøver oss på en bolig som blir lagt ut samme dag, da har allerede 7 stk hvert på visning og den blir leid ut samme dag. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke hva pegging er, og takker høflig nei da jeg ikke vet hva det er. Google? Kan være like greit og la være også forresten. Ekke sikkert du vil vite. Endret 16. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (2 minutter siden): Tror du at de driver med pegging i huset der? Om det er noe kvinne der, ja. Men har mine tvil om denne eksisterer. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Rolig på twitter, og en liksombonde går i spinn da han ikke får napp. Lunt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Skal ut på visninger snart selv. Er kamp om leilighetene i Fredrikstad også, men selvsagt langt unna sånn det er i Oslo. Skal bo for meg selv da, så det gjør nok ting enklere. Bare opptatt av at det er nogenlunde nærme sentrum, et stille strøk og at det er fint og praktisk innvendig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 HURRA! til dere alle. Det er 17. - syttende - mai!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Skal ut på visninger snart selv. Er kamp om leilighetene i Fredrikstad også, men selvsagt langt unna sånn det er i Oslo. Skal bo for meg selv da, så det gjør nok ting enklere. Bare opptatt av at det er nogenlunde nærme sentrum, et stille strøk og at det er fint og praktisk innvendig. Ja, du har en fordel i Fredrikstad tror jeg. Før korona så gikk leilighetene i Oslo 1 mill over takst. Folk som har ræva fulle og som betaler for å droppe budrunde. Er knallharde bud. Lurt at du prøver å komme deg inn på markedet nå som korona vil senke prisene litt. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): HURRA! til dere alle. Det er 17. - syttende - mai!! God syttende mai til alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg