Deila Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Det har vært en lang og krevende dag med mange visninger detter. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Der satt den! Bokmerke igjen, dere er bare så søte. 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Utrolig leit at Dikemark tråden ble slettet. På tide at den psykiatrien der ble slettet. Ikke bra å utsette menneskeheten for sånt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Der satt den! Bokmerke igjen, dere er bare så søte. Var jeg som ga siste, siden du maste så jævlig. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): På tide at den psykiatrien der ble slettet. Ikke bra å utsette menneskeheten for sånt. Nei, den tråden ble rett og slett for psyk. Rart MOD godtar slike tråder stå så lenge. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Var jeg som ga siste, siden du maste så jævlig. Flott Indeilawefartinface. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (42 minutter siden): Skolebrødene er enda verre. Skjær rundt kokosmassen, eggehviten og melisen. Hiv det ut til måsen, så har du en skolesmultring som det ikke ryr av. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Stormoen33 skrev (12 minutter siden): Hehe, litt omvendt her, hun vet ikke hva som ikke tåler oppvaskmaskin ... Unnskyld meg, men det er faktisk verre. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Korgutt skrev (13 minutter siden): Dikemark singers slettet. Korgutten på plass. Nice. Velkommen. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Korgutten på plass. Nice. Velkommen. Og hvem er du på vgd? Burde kanskje visst det men vet nicket ditt her ikke finnes på vgd. Uansett takk for velkomst. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Unnskyld meg, men det er faktisk verre. I know!! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Hva er deres middagslplaner for 17. mai? For min del er jeg invitert bort til søster, svoger og nevø med unge. Middagen blir kalkun, noe som jeg er strålende fornøyd med. Kan ikke akkurat kalles noen nasjonalrett, men fårikål hører høsten til. Marinert fossekall ville kanskje vært passende på nasjonaldagen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Korgutt skrev (8 minutter siden): Og hvem er du på vgd? Ikke helt ny. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 NNightwish skrev (5 minutter siden): Hva er deres middagslplaner for 17. mai? For min del er jeg invitert bort til søster, svoger og nevø med unge. Middagen blir kalkun, noe som jeg er strålende fornøyd med. Kan ikke akkurat kalles noen nasjonalrett, men fårikål hører høsten til. Marinert fossekall ville kanskje vært passende på nasjonaldagen. Skal på champagnefrokost med grilling. Blir mye alkohol og lite mat. Ingen planer etter det, så blir vel bare rør det når alle er dritings. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 NNightwish skrev (8 minutter siden): Hva er deres middagslplaner for 17. mai? Svineribbe med sesongens tilbehør ... 1 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Svineribbe med sesongens tilbehør ... Nam. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): I know!! Blir som en kompis av meg. Tilbake i tid så fikk spillerne på fotballaget ansvar for å vaske draktene hver sin gang etter kamp. Han fikk ikke mye hjelp hjemme, iallefall til fotballvask. Draktene (hele draktsett) inneholdt da, som nå, rødt, hvitt og blått. Når man vasker dette på 60 grader, så blir det ikke pent. Vi løp ut til neste kamp, pent iført rosa over alt. Tror faktisk hans foreldre sto bak det hele, men han tok støyten frivillig, i lettere skam over foreldrene. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (3 minutter siden): Skal på champagnefrokost med grilling. Blir mye alkohol og lite mat. Ingen planer etter det, så blir vel bare rør det når alle er dritings. Forbinder ikke 17. mai med hæla i taket om dagen ikke er på fredag eller lørdag. Frister ikke med ildvann når man skal på jobb dagen etterpå. 16. mai derimot er en av årets største festdager sammen med nyttårsaften. Dessverre ingen mulighet for å slå VIF eller Molde på Lerkendal i år. 1 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Blir som en kompis av meg. Tilbake i tid så fikk spillerne på fotballaget ansvar for å vaske draktene hver sin gang etter kamp. Han fikk ikke mye hjelp hjemme, iallefall til fotballvask. Draktene (hele draktsett) inneholdt da, som nå, rødt, hvitt og blått. Når man vasker dette på 60 grader, så blir det ikke pent. Vi løp ut til neste kamp, pent iført rosa over alt. Tror faktisk hans foreldre sto bak det hele, men han tok støyten frivillig, i lettere skam over foreldrene. Kom til å tenke på de 3 gutta jeg skal flytte inn med nå som fra før av bor i et kollektiv. Alt de har av ull i det kollektivet har krympet og er ødelagt. Det har krympet i vask, og kun små barn som får det på seg. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Forbinder ikke 17. mai med hæla i taket om dagen ikke er på fredag eller lørdag. Frister ikke med ildvann når man skal på jobb dagen etterpå. 16. mai derimot er en av årets største festdager sammen med nyttårsaften. Dessverre ingen mulighet for å slå VIF eller Molde på Lerkendal i år. Gikk vel ikke så bra for trønderne sist de møtte Molde på en 16.mai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg