BrorneDin Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Vi får gratis VG+ på skolen. Du kan låne adgangskortet mitt, Ale. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Bare tenkte på den artikkelen her: https://www.vg.no/nyheter/i/8mMoWd/forsker-om-corona-de-fleste-er-immune Lime inn teksten. Vet at det meste som blir skrevet er gjetting og synsing, men de fastslo vel at man ble immun mot det SARS-viruset i ti år elns. Bare syns det er interessant å lese om immunitet og antistoffer i kroppen etter sykdommer som man har gjennomgått. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Ja, det tar vel noen år før man kan bli helt sikre på sånne ting. Mye synsing og gjetting som du skriver. Men interessant er det, men jeg er litt av og på. Kommer helt an på hvor mye avisene pøser på om det. Var veldig interessant å lese om sykdommen i starten, så måtte jeg ha meg en pause merket jeg. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 time siden): pause Jau, men kva vare stelninga? Eg heve O2,75 på den Yiddo Lane. PS: Venter i moderat spenning. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Jau, men kva vare stelninga? Eg heve O2,75 på den Yiddo Lane. PS: Venter i moderat spenning. 5-6 efter scoring av hanner Franner i det 118 minutt (!) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): 5-6 efter scoring av hanner Franner i det 118 minutt (!) 118 min FØR den pause??? Var vel litt tillegg for at Hanner Franner dro igang noen endeløse fiskehistorier midt i selveste symbiosen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 lsklars skrev (5 minutter siden): Fawk PM sendt deg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Vi har vel vært innom denne før:) Engelsk humor er top class, mange figurer og serier opp gjennom årene. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Granca skrev (9 minutter siden): 118 min FØR den pause??? Var vel litt tillegg for at Hanner Franner dro igang noen endeløse fiskehistorier midt i selveste symbiosen. JAU, men sjølSakt. Helvetes, eg skl rulla hanner i tjære Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Vi har vel vært innom denne før:) Engelsk humor er top class, mange figurer og serier opp gjennom årene. Ja, men det ble så mye darts-prat på vgd. Dessuten er det flott å se igjen disse atletiske karene drive med sport. Kommer med nytt materiale fra England i løpet av kvelden. Håper og tror dere ikke har sett det før. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): JAU, men sjølSakt. Helvetes, eg skl rulla hanner i tjære Ikkje gjera det om det skal vera ei avstraffing. Hanner er en av dei ytterst få som likar slikt, sjølve i denner Elnesvågen! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Ikkje gjera det om det skal vera ei avstraffing. Hanner er en av dei ytterst få som likar slikt, sjølve i denner Elnesvågen! Den lille rakkeren. Utrolig vanskelig å vippe av pinnen. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Granca skrev (8 minutter siden): nytt materiale fra England i løpet av kvelden Keep em coming. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 lsklars skrev (31 minutter siden): Fawk Har du sett topplisten? Der er du med.https://www.diskusjon.no/leaderboard/ Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Utrolig! Men uten dere hadde jeg ikke greid dette, så den æren deler jeg med dere fantastiske personer her inne. 3 Lenke til kommentar
EL-Grozzo Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Hot or Not Frukt reklame? https://www.vgtv.no/video/196897/denne-reklamen-ble-for-droey Lenke til kommentar
EL-Grozzo Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 måtte le godt når jeg så lista på topp diskusjon og alle de "seriøse" innleggene, og sammen med dem der, flere fise figurer her i fra ?x10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg