Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Har folk sovnet eller?

Multitasking, ser på serie samtidig. Sjekker her når det har plinget et par ganger. Sånn sett greit med Diskusjon hvor det kommer lyd når det er nytt innlegg. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, dengelgen said:

Jeg så litt på Dommedag i Waco på nrk2 men ble for psykt, David Koresh hevdet at han var Guds sønn -jeg sier HALLO I LUKEN

Den dokumentarserien er syk, ja. Fascinerende at så mange lar seg trollbinde og lure av én mann.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Stormoen33 said:

Sol= D-vitamin Ale. Ved eksponering for sol produserer kroppen mye mer D-vitamin en hva en tablett gir deg.

Stemmer det, og det er noe jeg har blitt mer obs på. Skal prøve å være mer ute i solen denne sommeren, kontra sommeren i fjor hvor jeg bare var inne og konkurrerte mot Bonden om hvem som skulle få flest innlegg. En ting er i hvert fall sikkert etter at jeg har tatt Divisun i tre uker, hodepinen er borte. Det er latterlig deilig.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (14 minutter siden):

Bare smørte et par (tre-fire) skiver med leverpostei ...

Jeg smurte meg 4 brødskiver selv for en stund siden, 2 med italiensk salat og 2 med hvitost og jordbærsyltetøy

Endret av dengelgen
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Jeg smurte meg 4 brødskiver selv for en stund siden, 2 med italiensk salat og 2 med hvitst og jordbærsyltetøy

Uvirkelig utvalg med pålegg, Deng! Rene buffeten. 

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...