TitanSable Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 1 minute ago, Granca said: Jasså? Kan bli dårlig med svar. Av det jeg har sett så diskuterer hun stort sett med folk som har så mange skrivefeil at de neppe reagerer på noen trønderske pronomen. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2020 43 minutes ago, HYYYL said: Har spist 3 av denne i dag. Hjelp! Må slutte å kjøpe 6 pakninger. Har du testet denne ennå? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Titter på "Nokon skulle bu" For oss på 120 år. Fra værharde Ansteinsundet på Fosen. Ditto 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Har du testet denne ennå? Nei, dessverre. Skal kjøpe den inn til 17 mai. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Fawk Loggoff Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Overraskende mange som deltar i "Singers" Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Ble jo rimelig stille der når Lars ordnet ny tråd ... Det er sikkert dette de vil. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 (endret) Har en kjempemessig forretningside: Vi lager en app som kommer med gayscore, samme hva du legger inn. Garantert et enormt behov i markedet for dette. Det verste er at mange hadde lastet ned for moro skyld, og for å sjekke om vi hadde hatt alle ord og sammenstninger. Yiddo og Titan, er dere paa saken? Endret 12. mai 2020 av Granca Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Har en kjempemessig forretningside: Vi lager en app som kommer med gayscore, samme hva du legger inn. Garantert et enormt behov i markedet for dette. Det verste er at mange hadde lastet ned for moro skyld, og for å sjekke om vi hadde hatt alle ord og sammenstninger. Yiddo og Titan, er dere paa saken? Lager faktisk app til eksamen nå, så man kan sikkert videreutvikle ideen på den om fem uker. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Lager faktisk app til eksamen nå, så man kan sikkert videreutvikle ideen på den om fem uker. Hadde faen meg ikke forundret meg om dette faktisk hadde slått an... Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 2 minutes ago, Granca said: Yiddo og Titan, er dere paa saken? Jepp. Det finnes jo allerede metoder som bruker maskinlæring til å gi en spam-score eller score for ufine innlegg. De samme metodene kan brukes for å gi gay-score, må bare ha et datasett først. Datasettet er typisk noen tusen innlegg med gayscore. Da kan man trene opp et neuralt nettverk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hadde faen meg ikke forundret meg om dette faktisk hadde slått an... Det skal du ikke se bort fra. Kan fortelle mer i PM senere. Noen følger med her, så best å tie. Plutselig har man noen på døren her. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Denne kjøpte jeg også ofte: Merker at jo eldre jeg blir jo mindre iskrem spiser jeg. Får prøve å teste ut noen nye i sommer. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2020 2 minutes ago, EL-Grozzo said: kvelds trall Minte meg på at jeg skal ta et gjensyn med Kill Bill. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 En app med trollscore? Noen hadde nok sprengt scalaen. Nevner ikke navn. Nekter faktisk å kommentere dette ytterligere. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2020 Morgen God, alle sikremelskere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg