Deila Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Det som skjer er jo at trollet klarer å vri det som nå skjer til mobbing og trakassering, mot seg. Ja, ser det. Inntar offerrollen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Neste som skjer er vel at hele underforumet til tipping, odds, spill og poker stenges ned. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Inntar offerrollen Ekspert på det. Rimelig sikker på at det er den rollen som har gitt makt over modereringen der inne. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Bonden er miserable greier. Faktisk veldig lett å overse, egentlig. Heller mer og mer mot at jeg nesten synes synd på Basse, for det som foregår på innsiden der, kan umulig være greit. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Ja, det er et absurd opplegg. Det som skjer er jo at trollet klarer å vri det som nå skjer til mobbing og trakassering, mot seg. Isolert sett har han jo rett, ift. sedvanlig debattskikk/regler, i historisk sammenheng så ser nok andre på dette med andre øyne. MOD derimot vil nok gi han rett i den tråden, igjen. Skjønt, virker ikke som MOD-Hotline er like effektiv i dag. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): innsiden Minner meg om en sak som ble kalt plageånden fra Rauma. Same shit, different wrapping. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): Ok. Mener Stormoen sa at han prøvde seg på nytt igjen, og fikk foten med en gang. MEN; jeg begynner å bli gammel. Samma faen. Borte er borte. Works for me. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Justice 96 skrev (3 minutter siden): Minner meg om en sak som ble kalt plageånden fra Rauma. Same shit, different wrapping. Her er vi på sporet av noe. Jeg vurderte for en tid tilbake å skrive til han at jeg tilbyr rådgivning, men det hadde fort blitt slettet, så jeg droppet det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): jeg tilbyr rådgivning Hvor meget koster en time rådgivning fra Demmer på den balkizz, og er ostetallerken inkludert? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Hvor meget koster en time rådgivning fra Demmer på den balkizz, og er ostetallerken inkludert? Sytten hundrede kroner og sytten øre, eg gjentar, sytten hundrede kroner (1700) og sytten øre (17). De får sjølvsakt medbringede et tallerken av detter sort fra Vålerenga halal. Den kan eg meddele at ikkje e inkluderede og koste sytten krone, eg gjentar ikkje. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (25 minutter siden): Mener Stormoen sa at han prøvde seg på nytt igjen, og fikk foten med en gang. Det var det han skrev på VGD ja, han ville vite hvem som hadde meldt ham, noe jeg tviler på at noen her hadde gjort siden vi ikke ante at det var ham. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): noe jeg tviler på at noen her hadde gjort siden vi ikke ante at det var ham. Hmmm. Det lures i buskene. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Hadde forventet oppdatering på Twitter men det ser dårlig ut. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Får gi I Know This Much Is True på HBO en sjanse. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Hadde forventet oppdatering på Twitter men det ser dårlig ut. Selv gamle hunder kan lære nye triks, bare de ikke blir for avanserte. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Sytten hundrede kroner og sytten øre, eg gjentar, sytten hundrede kroner (1700) og sytten øre (17). De får sjølvsakt medbringede et tallerken av detter sort fra Vålerenga halal. Den kan eg meddele at ikkje e inkluderede og koste sytten krone, eg gjentar ikkje. Eksisterer der nogen contant-rabatt? Eg heve skilling og ort. Elles eit framifrå tilbod. Gaar ut ifra at nattkjole er det naturlege klædebon? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Endelig fokus på andre ting. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Provaksjonsforsøk ohlala, ikke provoseringsforsøk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Ost og norskopplæring. Lunt! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 lsklars skrev (12 minutter siden): Provaksjonsforsøk ohlala, ikke provoseringsforsøk. Jeg gir opp meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg