Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Sjokkerende At mail er sendt er neppe like overraskende. Som sagt, vi kommer til å ende opp med et "ja ja" til slutt, fra "seierherren". Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Det går muligens med noen nick med i dragsuget. Det er isåfall ikke like overraskende. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Det går muligens med noen nick med i dragsuget. Det er isåfall ikke like overraskende. Mulig redigering gjør at man berger, om det er noe berge seg fra da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Mulig redigering gjør at man berger, om det er noe berge seg fra da. Faderuttan. Nå driver jeg med enetale og monolog. Litt slik som planen virker å være der inne. Snedig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 lsklars skrev (8 minutter siden): Ring helpdesk.. Evt. Microsoft India JEG må ikke vite det. Har vel kvitt et sted. Skal sjekke når jeg en gang står opp fra badekaret. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 HYYYL skrev (27 minutter siden): Gjelder nye også. Javel. Jeg bruker den til nettpoker, surfing, nedlasting og serietitting. Ikke gaming. Funker for mitt bruk, kanskje ikke hvis man gamer. Liker den store skjermen til serier. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 1 hour ago, lsklars said: Ikke Apple. Snakk om å gi seg selv et handicap. Tar ikke i Windows-pc'er selv, men har folk jeg stoler (litt) på som snakker pent om Dell sin XPS-serie. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 (endret) 8 minutes ago, Tyttebærtryne said: Mulig redigering gjør at man berger, om det er noe berge seg fra da. Tvilsomt. Semi-profesjonelle nett-troll, som har tid til å sitte hele dagen på forum og pønske ut metoder for å få folk til å tilte slik at de kan klage inn innlegg, tar garantert screenshot. Endret 12. mai 2020 av TitanSable 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 TitanSable skrev (3 minutter siden): Semi-profesjonelle nett-troll, som har tid til å sitte hele dagen på forum og pønske ut metoder for å få folk til å tilte slik at de kan klage inn innlegg, tar garantert screenshot. Jeg er avslørt! Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Ser han har fått slettet innlegg - Flott! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Tror aldri jeg har sett maken til full fyr i vgd-teltet! Nå vet mange hvem han er, også. Fortjent! 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Tenk å nærme seg 60 år, og ha trolling som det største man har oppnådd i livet. Noe så miserabelt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Tror aldri jeg har sett maken til full fyr i vgd-teltet! Nå vet mange hvem han er, også. Fortjent! Tror mange vet det allerede. Det rare er jo at han selv oppgir å ha vært med i to-tre tv-program, programmets tittel, samt hva han snakket om i episoden, for deretter å gå i vinkel når noen nevner fornavnet hans, eller verre da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Tenk å nærme seg 60 år, og ha trolling som det største man har oppnådd i livet. Noe så miserabelt. Uførepensjon kan gi ulike utslag. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Skremmende drapstrusler også. Nå må VG våkne. 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Tror aldri jeg har sett maken til full fyr i vgd-teltet! Nå vet mange hvem han er, også. Fortjent! Er så forbanna nydelig. Har ikke ord! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Snart kommer Owen og sier: "Faen, har dere ikke en jobb?". Jeg har forøvrig stemplet ut. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Det er på tide å få han ut. Klag på alle innlegg som avsporer. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Aldri sett noen fått så mye nettjuling som BB. Som sagt, ikke direkte ufortjent. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Justice 96 skrev (2 minutter siden): Tenk å nærme seg 60 år, og ha trolling som det største man har oppnådd i livet. Noe så miserabelt. Man synker ikke lavere i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg