Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NNightwish skrev (4 minutter siden):

Jeg lærer noe nytt daglig. Du er sammen med HYYYL kanskje threads botaniske ekspert?

Jeg vet litt/mye om det aller meste. Er utrolig vitebegjerlig. Unntakene er mote, interiør, bil og kampsport. Og sikkert noe mer. Egner meg for quiz. Mye lettere å lære/huske noe man finner interessant.

Lenke til kommentar
HYYYL skrev (1 minutt siden):

23.58

Hahaha. At mods ikke ser hvem som skaper dritten der inne, og at det startet nøyaktig samtidig med at BB kom inn, det er meg en gigantisk gåte. Faktisk fullstendig ubegripelig.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Jeg vet litt/mye om det aller meste. Er utrolig vitebegjerlig. Unntakene er mote, interiør, bil og kampsport

Enig med det meste her, men liker boksing. Eller jeg bør kanskje si at jeg likte boksing. Generasjonen med Sug Ray Leonhard, Roberto Duran, Thomas Hearns og Marvin Hagler var episk. Samme med Mike Tyson tidlig i karrieren. Tåler bryting også når Jon Rønningen vinner OL-gull.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Hahaha. At mods ikke ser hvem som skaper dritten der inne, og at det startet nøyaktig samtidig med at BB kom inn, det er meg en gigantisk gåte. Faktisk fullstendig ubegripelig.

Galehus!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...